Gość Andrzej Zgłoś odpowiedź Napisano 6 Czerwiec 2013 Witam, Chciałbym się zapytać osoby które zapisały się do testowania Nowego mBanku czy są zadowolone a najlepiej żeby ktoś wypowiedział się kto posiada konto w Sync i w Nowym mBanku. Na razie nowe logo nie przekonuje: barwy rodem z mozarelli: No i najwiekszy ich konkurent - Sync: Co wybrać? Oferta jest podobna do starszego Synca mającego już pewne doświadczenie w wirtualnej bankowości i wyeliminował już błedy z debiutu z roku 2012. Nowy mBank natomiast nie wszystkim się otwiera, ważne też są nowe przeglądarki i czas na poznanie nowego interfrejsu - to co można było zrobić dwoma klikami w starym panelu teraz zajmuje nieco dłużej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witek 27 Zgłoś odpowiedź Napisano 6 Czerwiec 2013 Ja zrezygnowałem z mBanku na rzecz Sync-a i jak na razie nie żałuję Więcej o nowym mBanku można znależć tu: http://www.konta-bankowe-ranking.pl/start-nowego-mbanku . Musieli by przyciągnąć klientów jakimś cashbackiem. Jak człowiek nie zarobi to mu się nie chce przenosić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bankowiec Zgłoś odpowiedź Napisano 11 Czerwiec 2013 Już zgłupieć można. Na nowymbank.pl można otworzyć ekonto i zarabiać do 500 zł (m. in zwrot 20% za pierwsze zakupy) i na stronie mbank.pl tak samo. I z tej i z tamtej strony po naciśnięciu "otwórz konto" przekierowuje na https://form.mbank.com.pl/ czyli i tak jest to to samo ekonto. Innymi słowy z promocji mogą skorzystać tylko nowi klienci czyli tak jak z telefonami komórkowymi starzy klienci są mniej ważni chociaż też mogą się zapisać aby mieć nowy panel. Sync to przynajmniej ma dwie różne strony a mBank niby tez ale to jest to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Strucel Zgłoś odpowiedź Napisano 11 Czerwiec 2013 Ja jako stary już klient mBanku mogę złożyć wniosek o dostęp do Nowego mBanku czyli do nowego panelu poprzez zalogowanie do starego i wypełnienie mWniosku. Odstrasza mnie jednak to: "W związku z tak ogromnym zainteresowaniem informujemy, że aktywacje nowej wersji serwisu realizowane są stopniowo. O otrzymaniu dostępu każdy z Klientów zostanie poinformowany indywidualnie" Chyba poczekam aż rozładują tłok:) i wyeliminują błędy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malfoy 20 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Czerwiec 2013 Nowy mbank to po prostu konsolidacja 3 marek - mBanku, Nowego mBanku i Multibanku rozłożona trochę w czasie. W listopadzie na ich 13. urodziny mBank ma być jedyną nazwą wszystkich usług. Obecnie wszyscy dotychczasowi klienci mają w systemie komunikat: "Witaj, z przyjemnością zapraszamy do poznania mBanku w nowej odsłonie.mBank zyskał nowe logo, serwis informacyjny i Ofertę Premium. Dziś również udostępniliśmy Klientom zbudowany od podstaw nowy serwis transakcyjny, dzięki któremu korzystanie z banku będzie jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze.Poznaj nas na nowo!" Czyli było dobrze a może być lepiej albo gorzej w myśl dobrego się nie zmienia:-P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sandacz Zgłoś odpowiedź Napisano 14 Czerwiec 2013 ja mam konto w PKO ale teraz przyszło że będzie drożej od wakacji za Superkonto więc pora zmienić na coś taniego i tak 7 zł miesięcznie to już teraz nigdzie chyba nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Polko Zgłoś odpowiedź Napisano 18 Czerwiec 2013 W Nowym mBanku karta jest za 4 zeta jak się nie wyda w ciągu miesiąca 100 złotych. A to znaczy że jest drożej niż np. w SYNC wiecej tu: http://www.nadowodzik.pl/alior-sync-czy-nowy-mbank-co-wybrac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotr Zgłoś odpowiedź Napisano 19 Czerwiec 2013 W nowym mbanku jak się nie wykonał przelew z braku środków, to trzeba od nowa go wklepywać. W starym wystarczyło wcisnąć "wyślij ponownie". Wnioski pozostawiam użytkownikom, a nie marketingowcom z wiecznie pełnym kontem !!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny7 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 19 Czerwiec 2013 Piotr, a ile czekałeś na aktywację nowego panelu? Bo ja już 7 dzień i bieda nie wiem może odrzucą mi wniosek za zbyt małe saldo:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fabio 16 Zgłoś odpowiedź Napisano 28 Czerwiec 2013 Piotr, a ile czekałeś na aktywację nowego panelu? Ja czekałem 5 dni. Miałem konto w starym mBanku i złożyłem wniosek o dostęp do nowego panelu. Z tym że we wniosku w pierwszych krokach należy zgodzić się na przesyłanie naszych danych innym podmiotom co mi się mało podoba ale inaczej nie dostaniemy zwrotu kilku procent za zakupy. Tresć tego punktu to: "Aby otrzymać zwrot za zakupy, pozwól nam przekazać potwierdzenie dokonanej płatności partnerom programu. Twoje dane osobowe są chronione i nie opuszczą banku, udostępnimy wyłącznie dane transakcyjne dotyczące pojedynczego zakupu i tylko konkretnemu partnerowi, zgodnie z wybranymi przez Ciebie ofertami. Są to takie informacje jak te, które widnieją na potwierdzeniu transakcji kartą płatniczą." Przy wniosku też uprzedzają że trzeba mieć jedną z nowych przeglądarek: "Google Chrome, wersja 24 i nowsza Mozilla Firefox, wersja 14.01 i nowsza Microsoft Windows Internet Explorer 9 i nowsza" Także wyklucza to skargi niektórych klientów że im się strona sypie bo jest jasno powiedziane na jakich przeglądarkach interfejs się wyświetli poprawnie. Także jeżeli miałeś hasło w starym mBanku z jednym ze specjalnych znaków np. ⏠to musisz zmienić hasło. Generalnie ja akurat mam konto w Sync i teraz Nowym mBanku i oba panele są bardzo atrakcyjne. W mBanku wystarczy że wpiszesz w przelewie pierwszą literę odbiorcy i jeżeli robiłeś kiedyś do niego przelew wcześniej to mechanizm panelu pobierze i wypełni wszystkie pola przelewu danymi - nie trzeba ich nawet definiować w "zdefiniowanych odbiorcach płatności". Taka technologia Ajax nie ma miejsca w Sync tam dane muszą byc zapisane. Za Sync jednak przemawia 10 przelewów ekspresowych przy użyciu Blue Media SA - pewnie im coś za to kasy odpalają. W nowym mBanku w panelu zaraz po starcie masz historie ostatnich transakcji a po lewej wiadomości co jest wg mnie bardzie przejrzyste niż w Sync gdzie wszystkie menu szczególnie te pomarańczowe się trochę zlewają. Przelew w Nowym mBanku zrobisz w 3 klikach a w Sync w 5-8 klikach a wiadomo czas to pieniądz:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gość Zgłoś odpowiedź Napisano 8 Lipiec 2013 A ja powiem tak jestem przerażony podejściem do klienta obecnie w mbanku. Ponieważ nie lubię jak mnie sie traktuje jak małolata z facebuka gdzie wszystko jest "ładne piękne" zrezygnowałem z konta w maju. Okres wypowiedzenia kończył mi sie po 30 dniach czyli pod koniec czerwca. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się że w lipcu niedojrze konto było jeszcze otwarte to wzięli prowizje za kartę na następny rok! Dzwonie na mLinie a tam pani prawi że data złożenia wniosku o zamknięcie konta w panelu nie jest ważna - liczy sie wpłynięcie pisma pocztą do nich. Czyli jak ktoś nie wyśle poleconym z datą odbioru i potwierdzeniem to może liczyć że pismo wpłynie nawet priorytetem za 14 dni. W każdym razie ta sama pani poinformowała mnie że konto zostanie zamknięte 10 lipca a opłata za kartę jest pobierana automatycznie i nie da się tego anulować. Tak więc drodzy forumowicze zapłaciłem 25 zł za 10 dni użytkowania karty w lipcu. Oczywiscie karty tej nie uzywam od maja kiedy złożyłem wniosek o wypowiedzenie konta. Taki kraj, taki bank. Aha jeszcze ciekawostka - wśród znajomych 20-30 latków facebook to raczej obciach na całego ale wczoraj z dzieckiem w piaskownicy słyszę jak 8-10 latkowie na placu zabaw mówia o swoich profilach na fejsie więc wiadomo do kogo mbank udeża:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebek 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Październik 2013 Ja po serwisie Synca od początku poruszałem się sprawnie.. na nowy mBank nie moge się przestawić do dziś, mimo, że korzystam częściej.. czyli chyba jednak coś im nie wyszło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jack Zgłoś odpowiedź Napisano 18 Listopad 2014 Dzisiaj właśnie wyłączyli mi starą (dobrą) wersję. Szkoda wielka, w tej nowej od pół roku nikt nie może się połapać 2+2= . No ale kasę i nagrody ktoś zgarnął to musi być DOBRE. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldi 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 1 Październik 2015 Ja juz przywyklem do tej nowej odslony mbanku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greglistening 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 2 Grudzień 2015 ja jestem bardzo zadowolona, wszystko jest intuicyjne i przyjazne dla użytkownika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolomiratka 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 25 Lipiec 2016 Bank ogólnie na duży plus, jedyne co drażni niesamowicie to te nachalne telefony z super promocjami dosłownie na wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudusia20 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 10 Listopad 2016 Ja nie jestem zbytnio zadwolona z konta w mbanku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anka989 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Luty 2017 Fajne jest to, że jest to bank mobilny. Natomiast zdecydowanym minusem są częste przerwy techniczne, które blokują dostęp do środków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach