czesław 2 Report post Posted December 30, 2012 Witam! Przymierzam się wreszcie do kupna samochodu. I moje pytanie jest ponieważ niestety akurat w tego typu tematach jestem zielony. Na które oferty najlepiej zwrócić uwagę??? Bądż co bądż co dwie głowy to nie jedna. Zależy mi na aucie z przedziału 50-100tysięcy złotych. Nowe z salonu. Czy ktoś miał do czynienia, czy brał taki kredyt??? Z jakimi minusami się spotkał, a oferty których banków poleca? Zalezy mi by się nie naciąć bo bądż co bądż jest to spora kwota. Zalezało by mi przede wszystkim na dośc długim okresie kredytowania. Wydaje mi się że zdolnośc mam bo posiadam umowę na czas nieokreślony, mam ładny BIK. Bardziej chodzi o dobranie dobrych warunków. Będe wdzięczny za podpowiedzi. 2 coiciagorb ThesSween reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Guest Wiktor Report post Posted January 8, 2013 A może warto by było rozważyć kupno samochodu używanego. Czasem sprzedawane są auta w idealnym stanie, jakby dopiero wyjechały z salonu a są o wiele tańsze od nowych tylko dlatego, że mają 2-3 lata i jakikolwiek przebieg. Share this post Link to post Share on other sites
Malfoy 20 Report post Posted January 8, 2013 Zainteresuj się kredytami 50/50 lub tymi z pierwszą wpłatą 30% wartości samochodu. Takie kredyty bywają na 0%. Okres kredytowania nie może zazwyczaj przekraczać 2-3 lat przy stawce 0%. Generalnie jest trochę podobnie jak z kredytami mieszkaniowymi im więcej masz na pierwszą ratę/wkład własny tym kredyt jest tańszy. Jeżeli masz przysłowiowe 10 000 zł i chcesz wziąć nówkę i kredyt na 5-8 lat to lepiej sobie daruj - spłacisz 2x tyle ile wart jest samochód. Po paru latach Twój model będzie wart powiedzmy 20 000 zł a ty do spłaty za niego będziesz miał jeszcze np. 50 000 zł. Share this post Link to post Share on other sites