pebs 1 Report post Posted August 7, 2019 W jaki sposób wybieracie miejsce do organizacji konferencji? Planujecie takie spotkania w swoich miastach czy może jednak na wyjazdach? Share this post Link to post Share on other sites
Dockson 0 Report post Posted August 7, 2019 My zwykle organizujemy konferencje na wyjeździe .Połączone bardzo często z imprezą integracyjną . Już od wielu lat takie rozwiązanie spisuje się bardzo dobrze i raczej nie będziemy z niego rezygnowali. Polecam szczególnie Trójmiasto. Świetne zaplecze konferencyjne, bardzo dobre hotele oraz stosunkowo niewysokie ceny. Wiele zależy oczywiście od tego jaki standard konferencji sobie zamarzycie ale na pewno jest o wiele taniej niż w Gdańsku. Dla ułatwienia sprawy warto skontaktować się z firmą, która specjalizuje się w organizowaniu takich spotkań, jak http://www.chillievent.pl/oferta/imprezy-firmowe - są w stanie zaplanować wszystko od a do z. Share this post Link to post Share on other sites
jocelyn 0 Report post Posted August 12, 2019 Warto organizację zlecić jakiejś firmie. Share this post Link to post Share on other sites
beattabeti 0 Report post Posted August 27, 2019 Nasza firma ma siedzibę w Warszawie, więc koszt wynajęcia hotelu na konferencję jest bardzo duży. Organizujemy prelekcje u siebie w siedzibie, a catering zamawiamy w http://www.cateringblue.pl/ z dostawą na miejsce. Bardzo wygodna opcja na zasadzie szwedzkiego stołu. Potem wieczorem idziemy na integrację potańczyć w klubie i podrinkować. Oczywiście druga część jest nieoficjalna i dla chętnych Share this post Link to post Share on other sites
Arkadiusz1 0 Report post Posted August 30, 2019 Akurat dzisiaj już standardem jest to, że podczas konferencji, powinno się zadbać również o kwestie cateringowe. Jeśli goście Waszego eventu będą głodni, to nie skorzystają w pełni z całego wydarzenia. Właśnie dlatego warto zajrzeć do https://naskrajnej.pl/catering i sprawdzić, jak najlepiej poradzić sobie z tym wyzwaniem. Share this post Link to post Share on other sites