Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
martaam

Telefon VoIP do obsługi wielu połączeń

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o aparat telefoniczny?

Wybór jest stosunkowo duży. Jednym z nich jest chociażby możliwość instalacji aplikacji na smartfona z przeznaczeniem realizowania rozmów z wykorzystaniem protokołu VoIP.

Do biura, bardziej praktyczny będzie jednak tradycyjny aparat telefoniczny.

Przykładowe ceny wraz ze specyfikacja techniczną znajdziez np tutaj pod linkiem: http://www.inteligentneprodukty.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam zainstalować aplikację i rozmawiać z pomocą słuchawki z mikrofonem dzięki temu. Dobra Call Center, szczególnie od Focus Telecom na pewno to umożliwia. I nie tylko to, można ustalać dowolną ilość zapowiedzi głosowych ivr https://focustelecom.pl/ivr/ i dzięki temu ułatwić kontakt z klientami. Często jest tak, że wiele osób dzwoni w jednym czasie. Nie każdy konsultant specjalizuje się w każdej sprawie, odbieranie każdego połączenia po kolei może powodować to, że będą konieczne przekierowania od konsultanta do konsultanta. To powoduje niepotrzebną zmianę czasu i często frustrację ze strony klienta który na rozwiązanie sprawy oczekuje. Dlatego wprowadzanie zapowiedzi głosowych to najlepsze rozwiązanie. Proste ale wyjątkowo skuteczne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×