Fabio 16 Zgłoś odpowiedź Napisano 25 Marzec 2019 Witam, A co to za kwiatek sprezentowała nam Idea?: Zmiany w ofercie produktowej od 1.04.2019 dotyczą: - wycofania z oferty rachunku walutowego prowadzonego w USD (co spowodowane jest niemożliwością dokonywania przez Idea Bank od dnia 1 kwietnia 2019 r. rozliczeń transakcji w walucie USD), - wycofania usługi Mobilnego Wpłatomatu, - zaprzestania z dniem 1 kwietnia 2019 r. dokonywania przez Idea Bank rozliczeń transakcji w walucie USD, co spowodowane jest niemożnością świadczenia przez Bank tej usługi. Czemu Idea Bank nie może świadczyć usług w dolarach? 1 Getiniak dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylvia 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 25 Marzec 2019 (edytowane) Nie wiem czemu, ale jest to dość dziwne. Edytowane 25 Marzec 2019 przez Sylvia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Getiniak 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 25 Marzec 2019 Niestety muszę potwierdzić. Dzisiaj dostałem wypowiedzenie konta w USD (załącznik). Od 1.04.2019 konto w dolarach nie będzie działać. Nie mam pojęcia dlaczego. IdeaBank napisał tylko że "nie mogą" po pierwszym kwietnia 2019 prowadzić kont w USD. Spekuluję że: 1. Albo Łączą się w jeden bank z Getin Noble Bank i tną koszty 2. Wchodzi inwestor rosyjski objęty sankcjami na transakcje SWIFT w USD. Dobrze by było aby wypowiedział sie w tej kwestii ktoś od nich z banku bo nie wiadomo w jakim to kierunku idzie i czy zamykać konto u nich czy nie. 1 Witek dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ka_rol Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2019 Też dostałem taki list. Pisze w nim że konsultant ma zadzwonić i to wyjaśnić ale nikt jeszcze nie dzwonił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach