martaam 1 Report post Posted October 24, 2018 Firma świadcząca usługi finansowe, doradztwa finansowego, pośrednictwa kredytowego, ubezpieczeniowego itd. Czyli takie typowe biuro pośrednictwa finansowego... zastanawiam się nad załoeniem facebooka... pytanie, czy tego typu branże są popularne wśród klientów i czy będą lajkowali - inaczje, jak zmotywować do lajkowania? Share this post Link to post Share on other sites
pebs 1 Report post Posted October 29, 2018 Nie ma jednego sprawdzonego sposobu na sukces. Trzeba wrzucać interesujące treści, motywować do dyskusji. Trzeba komentować inne tego typu fanpage czy strony - tak aby inni użytkownicy wchodzili, lajkowali oraz też komentowali. Można też pójść w płatne formy reklamy, tak aby wyświetlało się tylko tym, którzy będą potencjalnie zainteresowani danymi usługami. Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj pod linkiem: https://shineonagency.pl/jak-prowadzic-fanpage-firmy-poznaj-6-sprawdzonych-sposobow/ Share this post Link to post Share on other sites
anastyle 0 Report post Posted November 18, 2018 czesc Share this post Link to post Share on other sites
ulacin 0 Report post Posted November 22, 2018 Lepiej zewnętrzna agencja Share this post Link to post Share on other sites
Pamietliwa93 0 Report post Posted November 23, 2018 Warto poczytać branżową literaturę na ten temat - wbrew pozorom istnieją konkretne strategie, pozwalające rozkręcić taki fanpage Share this post Link to post Share on other sites
radzia 0 Report post Posted March 10, 2019 Nie jest to proste zdanie, wiele osób na tym polegnie. Oczywiście jakieś ciekawostki, konkursy, nowe doświadczenia - to wszystko jak najbardziej napędzi nam osoby lakujące i odwiedzające profil, czasem to jednak nie wystarczy. Należy znać się także na promowaniu profilu na Facebooku. W razie nieznajomości tematu na pewno agencje typu Nakatomi nam pomogą, jak i poprowadzą nam rzeczowo stronę. Share this post Link to post Share on other sites
mwalukiewicz 0 Report post Posted March 14, 2019 Przede wszystkim musimy zainwestować w promocję na FB, tutaj oczywiście promowanie będzie ważne i dobranie odpowiedniej grupy docelowej. Instagram także może być cennym źródłem ruchu. Share this post Link to post Share on other sites