Skocz do zawartości
JanekW

Dziwna praktyka banku PKO BP

Rekomendowane odpowiedzi

Od 17 roku życia posiadam konto w banku PKO. W tym roku zdecydowałem się je zlikwidować ze względu na dwie przyczyny. Pierwsza to to, że dostałem od nich pismo, z którego wynikało, że od września PKO wprowadza większe opłaty zarówno za prowadzenie konta jak i przelewy. Druga, że pojawił się Alior Sync ze swoim cashbackiem 5%. Poszedłem do PKO zlikwidować konto, pani zrobiła to bez problemu i szemrania. Kilka dni póżniej dostałem list z atrakcyjną ofertą prowadzenia konta, oczywiście za darmo.

Dlatego dziwi mnie, po co najpierw straszono mnie dużymi opłatami?

Czemu dostałem list już po likwidacji konta?

Nie można było tego wszystkiego załatwić wcześniej? Ja raczej i tak przeszedłbym do innego banku, ale tysiące innych klientów może skorzystałoby z oferty PKO? Taka polityka chyba do niczego nie prowadzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie dziwię. PKO BP to relikt przeszłości, im wcale na tym nie zależy żebyś był ich klientem. Mają to w głębokim poważaniu. Dobrze, że zmieniłeś bank. Ja też korzystałem z ichusług i po roku miałem serdecznie dość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie czysty przypadek:) Tak czy siak dostałbyś ten list i tyle. Bank miał pecha, że się spóżnił, a Ty szczęście, że się pośpieszyłeś, bo moim zdaniem PKO to niezbyt dobry wybór...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoja zawartość musi zostać zatwierdzona przez moderatora.

Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×