Skocz do zawartości

Pytanie

Witam,

Chciałbym ostrzec wszystkich przed braniem abonamentu w Plusie. Plus GSM którego właścicielem jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ceni sobie tylko zysk z klienta traktując go tak przedmiotowo jak się tylko da. Dopóki płacisz abonament jest ok ale spróbuj od nich odejść. Opowiem to na przykładzie historii która przydarzyła się znajomemu.

 

W pewnym niedużym mieście znajomy chciał rozwiązać umowę ponieważ właściciel telefonu po prostu zmarł i wiadomo że telefon nie jest mu już potrzebny choć widać nie do końca to przekonuje obsługę z Plusa.

 

W BOKu Plusa Polkomtel nie wystarczył akt zgonu, panie zażyczyły sobie dowód osobisty który przy wydawaniu aktu zgonu w Urzędzie Cywilnym jest zazwyczaj niszczony.

 

Panie w BOKU chyba nie odnotowały faktu zgłoszenia śmierci abonenta choć mogły przecież zrobić ksero aktu zgonu i powiązać go z telefonem zmarłego, powiedziały że trzeba przynieść dowód osobisty co było wtedy niemożliwe.

 

Po 3 miesiącach od zgłoszenia (znajomy myślał że jednak sprawę załatwili, wszak nikt już o dowód się nie upominał) przyszło wezwanie z Plusa do zapłaty za 3 miesiące abonamentu od zmarłego człowieka(sic!)

 

Znajomy natychmiast udał się do tego BOKu i zaczął sprawę z powrotem wyjaśniać. Niestety nic już sie nie dało zrobić - panie powiedziały że trzeba to zapłacić bez tego nic nie zrobią. Znajomy zapłacił w kasie zaległość i podał z kartki pesel którego rzekomo brakowało wcześniej aby rozwiązać umowę zmarłego (notabene przecież mają ten pesel w bazie danych oraz rodzina zmarłego a tym bardziej żaden nieboszczyk peselem się już nie posługuje - wszędzie jest obligatoryjny akt zgonu)

 

No ale Frycowe zapłacone pomyślał znajomy, panie nawet nie przeprosiły za zamieszanie - trudno Plus tak jak bank jest nastawiony na zysk a klienta w pysk.

 

Po miesiącu przyszedł polecony że jednak coś im jeszcze w obliczeniach nie sztymuje i trzeba dopłacić parę złotych. Wtedy znajomy nie wytrzymał i poprosił o opisanie sprawy.

 

Taka to właśnie jest prawdziwa twarz, pokazana także przy kodowaniu MŚ w siatkówce, pana Zygmunta Solorza-Żaka. Przypominam że decyzje o odkodowaniu wtedy finału podjął dopiero po rozmowie z ówczesnym prezydentem. Tak jak potraktował wtedy Polaków kodując mistrzostwa z drużyną narodową tak dalej traktuje poprzez wyciskanie z Polaków kasy widać nawet po ich śmierci poprzez inne swoje firmy np. "wielkiego" Plusa firmy Polkomtel. Plus GSM - Odradzam razem ze znajomym i ja stamtąd swego czasu też szybko odszedłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Krxc

@Witek a pokaż mi teraz uczciwego usługodawcę z korpo. Wszystkie korporacje i banki są nastawione na zysk i nie widzą w tobie człowieka a rząd cyferek. Tak będziesz miał w Play, Orange , Plusie ale i w bankach. Spróbuj im wisieć 2 zł to przyślą komornika, firme windykacyjną i na telefony do ciebie wydadzą więcej niż twoje zadłużenie jest warte. Takie czasy - taki system. Możesz mieszkać w lesie i olać abonamenty ale prędzej czy póżniej ktoś i tak by sobie o tobie przypomniał z jakimś podatkiem czy licho wie czym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja się zastanawiam jak to jest że mając abonament za 35 zł zawsze dostaje się fakturę na 40 zł a mając abonament na 70 zł rachunek zawsze jest koło 80 zł. Jeszcze mi się nie zdarzyło w żadnej sieci dostać fakturę na tyle na ile miałem abonament. Zawsze coś doliczą co niby miało być darmowe... ach życie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jerzy
PLUS nie dba o swoich stałych klientów!!! Oferuje przy przedłużeniu umowy gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci, którzy dali się złapać na lep oferty i reklamy TV. Np. przedłużając umowę na internet plus oferuje np. przy abonamencie 60zł 45GB internetu i umowę na 26 m-cy. Natomiast nowi klienci otrzymują 50GB internetu (teraz w promocji to nawet 100GB) i umowę na 24 mc. Oddzielną sprawą jest zakup modemów. Otóż w zakamuflowany sposób jest preferowany sklep internetowy plusa, gdyż tam ceny są wybitnie dampingowe. np cena modemu - routera mobilnego Huawei 5786LTE za 3zł. Natomiast przedłużając umowę w salonie połączoną z zakupem w/w routera Plus oferuje ten model (Huawei 5786) za cenę ... 580,00zł!!!!!!!!!!!!!!

Tak, tak! 580zł - i to sią nazywa dbaniem o stałego klienta. Nie dajcie się nabrać. Po dwóch latach należy rozwiązać umowę i podpisać nową - ale przez internet! Wtedy zyskuje się najwiecej.

W innym przypadku jest to naciąganie i dojenie stałego klienta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Piter

Oszuści nr 1 w tym kraju jeżeli chodzi o takie firmy.

Zkroją Cię wszędzie jak tylko można.

Każda promocja i wielka usługa jest w 99 % bezpłatna i zawsze jest jeden haczyk.

Najgorsze oferty + każda oferta z haczykiem.

 

Odradzam Plus GSM w całej Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Andrzej

A jak to jest w plusie z odbieraniem połączeń za granicą ze sieć robi tak jak bym to ja dzwonił za co naliczane są opłaty roamingowe? Czy ktoś spotkał się już z taką praktyka? Rozmawiając z konsultantem to odpowiada ze u nich tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Andrzej

A jak to jest w plusie z odbieraniem połączeń za granicą ze sieć robi tak jak bym to ja dzwonił za co naliczane są opłaty roamingowe? Czy ktoś spotkał się już z taką praktyka? Rozmawiając z konsultantem to odpowiada ze u nich tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość gregor

Firma plus czyli polkomtel ma taki syf ze infolinia nie wie nic a ja wedlug nich nie zyje taki ponadz maja akt.zgonu a z tego co wiem to odycham i mam sie swietnie a jak dzwonie do nich i ide do fili to sa w szoku maja burdel straszy nie polecam tej sieci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Robert

Odradzam wszystkim plus GSM .

 

Za pakiet LTE bez limitu doliczyli mi 405 zł .

Sprzedawcy wprowadzają w błąd klientów.

 

LTE nie działa w Warszawie a potem powiedzieli ze zła karta sim.

 

Najgorsza firma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Krojony

A czy to nie Radek Sikorski ostatnio popłynął w Szwajcarii na 4 000 zł za 24 godziny pobytu i kilka rozmów w roamingu? Właśnie nie chwalił Plusa. Wyglądało tak jakby był w Plus GSM  w bazie oznaczony na czerwono jako VIP - czyli można kroić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jacek

Jeszcze gorszy jest Plush tam to dopiero Wielka Polska Norma. Na pokrowiec nie ma co liczyć a żeby trochę oczywiście bez prędkości lte w centrum Warszawy trzeba wysłać i dostać z 50 kodów. Nie Polecam UWAGA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Maciej

Ja podpisałem w pażdzierniku 2017 aneks z Plus na kolejne dwa lata. Mam umowę w domu z podpisami pracownika Plus, ale Plus uważa, za nie ma żadnej umowy, bo nie ma jej w ich systemie. Naliczaja mi opłaty tak, jakby nie było zawartej umowy, a moją reklamację rozpatrzyli negatywnie. Pouczyli mnie, że mogę iść do sądu. Ręce opadają. Jeszcze wyjdzie na to, że sfałszowalem umowę, którą mam w domu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jacek

Dramat dramatów! Podczas wyjazdu zagranicznego musiałem skorzystać z internetu włączając na jakieś 5 minut nawigację. Rozumiem, że pobrało trochę danych i naliczyli opłatę 1.400 zł. Tylko ta żenująca firemka postanowiła mi sprawić nagrodę w postaci blokady wszystkich usług bo... przekroczyłem limit kredytowy!!! Dzięki tym %$!@ zostałem odcięty od świata będąc jakieś 6 tys. km od domu. Ale to jeszcze nic ostatnie co zrobili przed zablokowaniem karty to przysłali mi szantażującego sms'a, że jeśli nie wpłacę im teraz i już 1260 zł zaliczki to nie zobaczę aktywacji usług. Nie pomyślały tylko %$&!@, że przecież mnie całkowicie wycięli i nawet sms autoryzujący transakcję nie ma jak dotrzeć. Na czacie genialny konsultant podsunął mi rozwiązanie problemu... zadzwoń se pan z innego numeru na infolinię, bo ja nazywam się Janek Nicniemogę. Skandal. Już odliczam dni kiedy skończę abo i wrócę do Orange. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby tu przejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość katarzyna

odradzam plusa bo mi przysłali że mam zapłacić zaległe gdy w sklepie zrezygnowałam z numeru to za parę miesięćy innym sklepie dowiedziałam że numer jest aktywny to zaś postanowiłam żeby na dobre mó numer był nie aktywny i jak mam płacić wraz odsetkami za nie aktywny numer odradzam plusa i radziłam go mijać dalekim łukiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość katarzyna

plus to oszuści uregulowałam dług a oni przysłali że ma odsetki zapłacić oszuści i złodzieje

oszuśći

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×