Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Jump to content
Sign in to follow this  
dexapini

Film reklamowy długość

Recommended Posts

Optymalna długość filmu reklamowego zależy od platformy, na której będzie publikowany, oraz od charakteru przekazu. W przypadku mediów społecznościowych zazwyczaj najlepiej sprawdzają się krótsze formy, trwające od 15 do 30 sekund, bo tam użytkownik decyduje w ułamku sekundy, czy chce oglądać dalej. Jeśli jednak film ma prezentować historię marki lub proces produkcyjny, można pozwolić sobie na dłuższy format — nawet do 2 minut, pod warunkiem, że jest dynamiczny i dobrze zmontowany. Kluczowe jest to, aby od pierwszych sekund przykuć uwagę mocnym obrazem lub ciekawym komunikatem. Nie trzeba upychać wszystkiego w jednym materiale — ważniejsze jest jedno dobre przesłanie niż natłok informacji. Dobrze przygotowany materiał potrafi utrzymać uwagę bez względu na czas trwania. W poszukiwaniu inspiracji warto zajrzeć tutaj: https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe/

Jest to studio, które tworzy takie filmy. Zobacz sobie ich realizacje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×