Elfweard 1 Report post Posted Monday at 11:35 AM Oglądam auto po kolizji, które podobno „jest zrobione jak nowe”. Na wydruku z geometrii wszystko wygląda w porządku, ale słyszałem, że to nie zawsze daje pełny obraz. Jak można dokładnie sprawdzić, czy nadwozie nie jest skrzywione i czy auto rzeczywiście zostało naprawione zgodnie z fabrycznymi wymiarami? Share this post Link to post Share on other sites
zatorski 2 Report post Posted Monday at 12:38 PM Zwykłe pomiary geometrii kół nie dają pełnej gwarancji – auto może być lekko przestawione, a wydruk i tak pokaże wyniki w tolerancji. Dlatego do poważniejszej weryfikacji używa się urządzeń, które mierzą punkty bazowe podłogi względem danych zapisanych w komputerze. Mają je duże warsztaty blacharskie albo serwisy z rozbudowanymi systemami do pomiaru osi i toru jazdy. To jedyny sposób, by upewnić się, że samochód po wypadku został zrobiony tak, jak w fabryce. Żeby wiedzieć, jak bezpiecznie podejść do takiego zakupu, zerknij tutaj: https://carrot.pl/chcesz-kupic-pojazd/ Share this post Link to post Share on other sites