Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Jump to content
Sign in to follow this  
Elfweard

Film firmowy

Recommended Posts

Myślałem ostatnio o tym, żeby zrobić firmowe wideo – coś reklamowego albo wizerunkowego – ale trochę się waham. Czy taka produkcja naprawdę przynosi efekt, czy to tylko drogi dodatek, którego większość ludzi i tak nie będzie oglądać? Warto w ogóle inwestować w profesjonalne video?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że naprawdę warto rozważyć, bo video ma kilka mocnych plusów, których nie da się łatwo zastąpić tekstem czy zdjęciami. Po pierwsze – ruch i dźwięk angażują inaczej: jeśli widz zobaczy, jak działasz, usłyszy Twój głos, zobaczy atmosferę, to łatwiej mu zaufać. Po drugie – w kontekście internetu i social mediów video ma większy potencjał wirusowy i lepszą widoczność (np. w algorytmach). Po trzecie – film wizerunkowy czy case study może pokazać Twoją firmę od środka, co często buduje autentyczność i sprawia, że ludzie bardziej się z tobą identyfikują. Oczywiście nie każde video musi być super drogie – dobre przygotowanie scenariusza, jakościowy dźwięk i obraz już potrafią zrobić dużą różnicę. Jeśli robisz wszystko byle jak, efekt może być słaby i budżet pójdzie na marne. Ale jeśli podejdziesz do tego serio – plan, jakość – to potrafi się zwrócić w postaci większego zaufania, lepszych leadów czy klientów. Jeśli chcesz zobaczyć, jak takie produkcje mogą wyglądać i co oferuje firma zajmująca się video, warto sprawdzić: https://www.storymakers.pl/video/ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×