Elfweard 1 Report post Posted September 22 Myślałem ostatnio o tym, żeby zrobić firmowe wideo – coś reklamowego albo wizerunkowego – ale trochę się waham. Czy taka produkcja naprawdę przynosi efekt, czy to tylko drogi dodatek, którego większość ludzi i tak nie będzie oglądać? Warto w ogóle inwestować w profesjonalne video? Share this post Link to post Share on other sites
dexapini 0 Report post Posted September 22 Wydaje mi się, że naprawdę warto rozważyć, bo video ma kilka mocnych plusów, których nie da się łatwo zastąpić tekstem czy zdjęciami. Po pierwsze – ruch i dźwięk angażują inaczej: jeśli widz zobaczy, jak działasz, usłyszy Twój głos, zobaczy atmosferę, to łatwiej mu zaufać. Po drugie – w kontekście internetu i social mediów video ma większy potencjał wirusowy i lepszą widoczność (np. w algorytmach). Po trzecie – film wizerunkowy czy case study może pokazać Twoją firmę od środka, co często buduje autentyczność i sprawia, że ludzie bardziej się z tobą identyfikują. Oczywiście nie każde video musi być super drogie – dobre przygotowanie scenariusza, jakościowy dźwięk i obraz już potrafią zrobić dużą różnicę. Jeśli robisz wszystko byle jak, efekt może być słaby i budżet pójdzie na marne. Ale jeśli podejdziesz do tego serio – plan, jakość – to potrafi się zwrócić w postaci większego zaufania, lepszych leadów czy klientów. Jeśli chcesz zobaczyć, jak takie produkcje mogą wyglądać i co oferuje firma zajmująca się video, warto sprawdzić: https://www.storymakers.pl/video/ Share this post Link to post Share on other sites
Maciej105070 0 Report post Posted September 29 Pamiętajcie, że warto rejestrować logo - https://registered.pl/ - o nich robiłem i polecam Share this post Link to post Share on other sites