zatorski 2 Report post Posted Wednesday at 11:41 AM Czy warto wprowadzać ocenę 360 stopni w małej firmie, gdzie wszyscy dobrze się znają? Jakie pytania zadawać, żeby uniknąć niezręcznych sytuacji i faktycznie poprawić komunikację w zespole? Share this post Link to post Share on other sites
Elfweard 1 Report post Posted Wednesday at 12:35 PM To prawda, że w mniejszych firmach ocena 360 stopni może wyglądać trochę inaczej, bo ludzie są bliżej siebie i mogą mieć problem z wystawianiem ocen kolegom. Ale jeśli podejdzie się do tego dobrze, to może naprawdę pomóc w budowaniu zespołu. Ważne jest, żeby pytania były konkretne i dotyczyły faktycznych aspektów pracy, a nie tylko ogólnych opinii. My wdrożyliśmy to u siebie i ludzie zaczęli lepiej komunikować swoje potrzeby – zamiast czekać, aż ktoś sam się domyśli, że coś można robić lepiej. Jeśli chcesz więcej informacji, to tutaj fajnie wyjaśniono, jak to działa: http://radiolodz.pl/w-jaki-sposob-ocena-360-stopni-buduje-zaangazowanie-w-zespole,471094/. Share this post Link to post Share on other sites
Zizu 0 Report post Posted Wednesday at 04:26 PM A co to oznacza? Share this post Link to post Share on other sites