Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Jump to content

Recommended Posts

Osoby, które traktują innych z sympatią oraz uśmiechem, łatwo zjednują i przekonują do siebie ludzi. Nie trzeba przyjaźnić się z każdym. Wystarczy, że relacje będą opierać się na wzajemnym szacunku i koleżeńskości. Dobrym rozwiązaniem jest podejmowanie niezobowiązujących small talków oraz ciepłe gesty w stosunku do pracowników, np. przytrzymanie windy. A Wy co o tym sądzicie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negatywny pracodawca, który ciągle wytyka błędy i poprawia pracowników, nigdy nie stworzy pozytywnej atmosfery. Ponury nastrój łatwo przechodzi na innych. Staraj się doceniać swoich pracowników i przekazywać im wszystkie pozytywne uwagi. Jeśli pracownik dobrze wykonał swoje zadanie, pochwal go za to! Warto to robić nawet w przypadku małych, z pozoru nieistotnych rzeczy. Co sądzicie o tych poradach - https://www.projektefektywny.pl/blog/atmosfera-w-pracy/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×