Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Osoby, które traktują innych z sympatią oraz uśmiechem, łatwo zjednują i przekonują do siebie ludzi. Nie trzeba przyjaźnić się z każdym. Wystarczy, że relacje będą opierać się na wzajemnym szacunku i koleżeńskości. Dobrym rozwiązaniem jest podejmowanie niezobowiązujących small talków oraz ciepłe gesty w stosunku do pracowników, np. przytrzymanie windy. A Wy co o tym sądzicie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Negatywny pracodawca, który ciągle wytyka błędy i poprawia pracowników, nigdy nie stworzy pozytywnej atmosfery. Ponury nastrój łatwo przechodzi na innych. Staraj się doceniać swoich pracowników i przekazywać im wszystkie pozytywne uwagi. Jeśli pracownik dobrze wykonał swoje zadanie, pochwal go za to! Warto to robić nawet w przypadku małych, z pozoru nieistotnych rzeczy. Co sądzicie o tych poradach - https://www.projektefektywny.pl/blog/atmosfera-w-pracy/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×