kurt.homenick 0 Report post Posted January 24 Osoby, które traktują innych z sympatią oraz uśmiechem, łatwo zjednują i przekonują do siebie ludzi. Nie trzeba przyjaźnić się z każdym. Wystarczy, że relacje będą opierać się na wzajemnym szacunku i koleżeńskości. Dobrym rozwiązaniem jest podejmowanie niezobowiązujących small talków oraz ciepłe gesty w stosunku do pracowników, np. przytrzymanie windy. A Wy co o tym sądzicie? Share this post Link to post Share on other sites
melisa.price 0 Report post Posted January 24 Negatywny pracodawca, który ciągle wytyka błędy i poprawia pracowników, nigdy nie stworzy pozytywnej atmosfery. Ponury nastrój łatwo przechodzi na innych. Staraj się doceniać swoich pracowników i przekazywać im wszystkie pozytywne uwagi. Jeśli pracownik dobrze wykonał swoje zadanie, pochwal go za to! Warto to robić nawet w przypadku małych, z pozoru nieistotnych rzeczy. Co sądzicie o tych poradach - https://www.projektefektywny.pl/blog/atmosfera-w-pracy/? Share this post Link to post Share on other sites
Mumia 0 Report post Posted January 25 Warto dbać o pozytywną atmosferę w pracy. Wtedy zarówno motywacja większa jak i efekty lepsze ___________________________________Zobacz pudełka kartonowe z tego sklepu internetowego Share this post Link to post Share on other sites