Elfweard 1 Report post Posted May 25, 2021 W jaki sposób zabezpieczacie produkty w sklepach online? Tak aby klient w domu nie używal? Chodzi tutaj o śrubokręty. Share this post Link to post Share on other sites
Dockson 0 Report post Posted May 25, 2021 Kupujący z założenia w sklepie stacjonarnym nie może rozpakować śrubokręta, tym bardziej specjalistycznego i dokonywać sobie testów czy napraw. Zwrot przyjąć musisz nawet z ukręconym grotem ale masz prawo obniżać zwrot w takim wypadku. https://agencjahunter.pl/naklejki-na-zamowienie-gdzie-mozna-je-wykonac/ Można ewentualnie zamówić naklejki z zabezpieczeniem. Share this post Link to post Share on other sites
Maruchna 0 Report post Posted May 27, 2021 Naklejki to świetny pomysł, do tego można jeszcze dodać taką "pakowane przy kamerach". Może będą się krępować udawać, że "takie już było" Share this post Link to post Share on other sites