Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Polityka PrywatnościJak wyłączyć cookies?AKCEPTUJĘ
Chciałbym ostrzec wszystkich przed braniem abonamentu w Plusie. Plus GSM którego właścicielem jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ceni sobie tylko zysk z klienta traktując go tak przedmiotowo jak się tylko da. Dopóki płacisz abonament jest ok ale spróbuj od nich odejść. Opowiem to na przykładzie historii która przydarzyła się znajomemu.
W pewnym niedużym mieście znajomy chciał rozwiązać umowę ponieważ właściciel telefonu po prostu zmarł i wiadomo że telefon nie jest mu już potrzebny choć widać nie do końca to przekonuje obsługę z Plusa.
W BOKu Plusa Polkomtel nie wystarczył akt zgonu, panie zażyczyły sobie dowód osobisty który przy wydawaniu aktu zgonu w Urzędzie Cywilnym jest zazwyczaj niszczony.
Panie w BOKU chyba nie odnotowały faktu zgłoszenia śmierci abonenta choć mogły przecież zrobić ksero aktu zgonu i powiązać go z telefonem zmarłego, powiedziały że trzeba przynieść dowód osobisty co było wtedy niemożliwe.
Po 3 miesiącach od zgłoszenia (znajomy myślał że jednak sprawę załatwili, wszak nikt już o dowód się nie upominał) przyszło wezwanie z Plusa do zapłaty za 3 miesiące abonamentu od zmarłego człowieka(sic!)
Znajomy natychmiast udał się do tego BOKu i zaczął sprawę z powrotem wyjaśniać. Niestety nic już sie nie dało zrobić - panie powiedziały że trzeba to zapłacić bez tego nic nie zrobią. Znajomy zapłacił w kasie zaległość i podał z kartki pesel którego rzekomo brakowało wcześniej aby rozwiązać umowę zmarłego (notabene przecież mają ten pesel w bazie danych oraz rodzina zmarłego a tym bardziej żaden nieboszczyk peselem się już nie posługuje - wszędzie jest obligatoryjny akt zgonu)
No ale Frycowe zapłacone pomyślał znajomy, panie nawet nie przeprosiły za zamieszanie - trudno Plus tak jak bank jest nastawiony na zysk a klienta w pysk.
Po miesiącu przyszedł polecony że jednak coś im jeszcze w obliczeniach nie sztymuje i trzeba dopłacić parę złotych. Wtedy znajomy nie wytrzymał i poprosił o opisanie sprawy.
Taka to właśnie jest prawdziwa twarz, pokazana także przy kodowaniu MŚ w siatkówce, pana Zygmunta Solorza-Żaka. Przypominam że decyzje o odkodowaniu wtedy finału podjął dopiero po rozmowie z ówczesnym prezydentem. Tak jak potraktował wtedy Polaków kodując mistrzostwa z drużyną narodową tak dalej traktuje poprzez wyciskanie z Polaków kasy widać nawet po ich śmierci poprzez inne swoje firmy np. "wielkiego" Plusa firmy Polkomtel. Plus GSM - Odradzam razem ze znajomym i ja stamtąd swego czasu też szybko odszedłem.
Witam,
Chciałbym ostrzec wszystkich przed braniem abonamentu w Plusie. Plus GSM którego właścicielem jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ceni sobie tylko zysk z klienta traktując go tak przedmiotowo jak się tylko da. Dopóki płacisz abonament jest ok ale spróbuj od nich odejść. Opowiem to na przykładzie historii która przydarzyła się znajomemu.
W pewnym niedużym mieście znajomy chciał rozwiązać umowę ponieważ właściciel telefonu po prostu zmarł i wiadomo że telefon nie jest mu już potrzebny choć widać nie do końca to przekonuje obsługę z Plusa.
W BOKu Plusa Polkomtel nie wystarczył akt zgonu, panie zażyczyły sobie dowód osobisty który przy wydawaniu aktu zgonu w Urzędzie Cywilnym jest zazwyczaj niszczony.
Panie w BOKU chyba nie odnotowały faktu zgłoszenia śmierci abonenta choć mogły przecież zrobić ksero aktu zgonu i powiązać go z telefonem zmarłego, powiedziały że trzeba przynieść dowód osobisty co było wtedy niemożliwe.
Po 3 miesiącach od zgłoszenia (znajomy myślał że jednak sprawę załatwili, wszak nikt już o dowód się nie upominał) przyszło wezwanie z Plusa do zapłaty za 3 miesiące abonamentu od zmarłego człowieka(sic!)
Znajomy natychmiast udał się do tego BOKu i zaczął sprawę z powrotem wyjaśniać. Niestety nic już sie nie dało zrobić - panie powiedziały że trzeba to zapłacić bez tego nic nie zrobią. Znajomy zapłacił w kasie zaległość i podał z kartki pesel którego rzekomo brakowało wcześniej aby rozwiązać umowę zmarłego (notabene przecież mają ten pesel w bazie danych oraz rodzina zmarłego a tym bardziej żaden nieboszczyk peselem się już nie posługuje - wszędzie jest obligatoryjny akt zgonu)
No ale Frycowe zapłacone pomyślał znajomy, panie nawet nie przeprosiły za zamieszanie - trudno Plus tak jak bank jest nastawiony na zysk a klienta w pysk.
Po miesiącu przyszedł polecony że jednak coś im jeszcze w obliczeniach nie sztymuje i trzeba dopłacić parę złotych. Wtedy znajomy nie wytrzymał i poprosił o opisanie sprawy.
Taka to właśnie jest prawdziwa twarz, pokazana także przy kodowaniu MŚ w siatkówce, pana Zygmunta Solorza-Żaka. Przypominam że decyzje o odkodowaniu wtedy finału podjął dopiero po rozmowie z ówczesnym prezydentem. Tak jak potraktował wtedy Polaków kodując mistrzostwa z drużyną narodową tak dalej traktuje poprzez wyciskanie z Polaków kasy widać nawet po ich śmierci poprzez inne swoje firmy np. "wielkiego" Plusa firmy Polkomtel. Plus GSM - Odradzam razem ze znajomym i ja stamtąd swego czasu też szybko odszedłem.
Share this post
Link to post
Share on other sites