jofi83 0 Report post Posted December 21, 2013 W zeszłym roku w pażdzierniku wzięłam kredyt na budowę domu. Jednym zwarunków obniżenia marży było założenie konta w getinie. Myślałam żechodzi o konto na które co miesiąc będę wpłacała pieniądze za kredyt.Okazało się, że w ramach promocji "ŁATWA SPŁATA" zostało mi założonedrugie konto o którym nie miałam pojęcia. Dwa dni temu zadzwonił do mniepracownik z banku i poinformował, że na tym drugim koncie mamzadłużenie w wysokości 380 zł, które wynikło z faktu iż na koncie niedokonywano żadnego obrotu. Czy bank nie jest zobowiązany dopowiadamiania o zaległościach na koncie w przeciągu 30 dni od datypowstania zadłużenia? Wydaje mi się, że było to celowe działanie banku,aby zebrać większą kwotę. Po za tym w umowie oprócz wzmianki, żepromocja "ŁATWA SPŁATA" obniża marżę o 0,25 punktu procentowego nie madosłownie nic na czym ta promocja polega. Nie znam nawet numeru tegokonta. Czy ktoś mi może poradzić co w takiej sytuacji powinnam zrobić?Bo płacić prawie 400 zł przed świętami w ogóle nie wchodzi w grę. Swojądrogą to mają wyczucie w getinie - zrobili mi wspaniały prezent podchoinkę. Share this post Link to post Share on other sites
Witek 27 Report post Posted December 29, 2013 Dla bankierów i urzędników świąt nie ma. Liczą się dla nich tylko obowiązki, statystyki i kasa. Rzeczywiście Getin lubi w umowie zawrzeć produkt którego nie chcemy albo o którym nam wyrażnie nie powiedzą. Tak też jest z ich lokatami wysoko oprocentowanymi np. w Noble Bank że zakładają ci konto na które musisz miesięcznie sporo wpłacać aby uzyskać atrakcyjne oprocentowanie lub w przypadku pakietu Gold musisz odprowadzać miesięczne składki na ubezpieczenie itp generalnie coś ci dają a więcej zabierają w określonym przedziale czasu. Wg mnie musisz reklamować to w banku ale te 380 zł to i tak coś dużo ci naliczyli bo nawet jakbyś płaciła za ROR 4,99 przez 2 lata to by tyle nie wyszło... Tu masz jak inni narzekają na ten bank: http://samcik.blox.pl/2012/03/Mini-Procent-Mini-Rata-czyli-tak-sie-wsadza.html Share this post Link to post Share on other sites
Guest prawnik Report post Posted December 30, 2013 Proszę złożyć reklamację usługi na piśmie i jednocześnie zawiadomić UOKiK o praktykach stosowanych przez ten bank (jeżeli działała Pani jako konsument...) przy czym przypuszczam, że bank będzie uparcie twierdził, że wszystko jest zgodne z postanowieniami zawartej umowy... Share this post Link to post Share on other sites
boston 1 Report post Posted June 3, 2014 To się nazywa "dosprzedaż". Tylko, że "dosprzedaż" może być całkowicie etyczna kiedy oferuje się klientowi coś dodatkowego co może mu się przydać a czym nie pomyślał. W tym wypadku to raczej "koszt ukryty" gdzie klient nie ma żadnego wyboru i nie bardzo może zrezygnować. W efekcie okazuje się, że ta obniżona o 0,25 punktu marża - nie jest za darmo. Share this post Link to post Share on other sites