Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Dashie

Karta i konto Internetowe BZWBK

Recommended Posts

Guest Dashie
Witam,

Ostatnio
założyłem sobie kartę internetową w banku BZWBK. Wszystko poszło ok.
Wczoraj ok. 17:50 przelałem środki bluecashem i tutaj zaczynają się
problemy, mianowicie:
- Przelew dalej nie dotarł co bardzo mnie martwi bo była to dosyć duża suma.
-
Niedawno zauważyłem że status karty to "14 - Czasowa blokada karty" -
Co jest dziwne bo żadnej informacji mailowo nie otrzymałem.
Zadzwoniłem
na ich infolinię i kazali mi się udać do banku w banku nikt nie
wiedział co ma z tym zrobić i ganiano mnie po całej palcówce aż znalazła
się osoba która raczyła mi pomóc. Pani zadzwoniła do helpdesku i
poinformowano ją że muszę złożyć reklamację aczkolwiek środki powinny
być na koncie i będą dostępne do wykupienia... Zadzwoniłem do bluecash
gdzie poinformowano mnie że przelew powinien już być na koncie odbiorcy
jednak go nie ma... Sprawdziłem wszystkie dane ze 100 razy i wszystko
się zgadza... Na pewno złoże reklamację ale co z tymi pieniędzmi bo
bardzo mi na nich zależy przecież nie mogły tak po prostu zniknąć...           

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×