Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
Gość Dashie

Karta i konto Internetowe BZWBK

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dashie
Witam,

Ostatnio
założyłem sobie kartę internetową w banku BZWBK. Wszystko poszło ok.
Wczoraj ok. 17:50 przelałem środki bluecashem i tutaj zaczynają się
problemy, mianowicie:
- Przelew dalej nie dotarł co bardzo mnie martwi bo była to dosyć duża suma.
-
Niedawno zauważyłem że status karty to "14 - Czasowa blokada karty" -
Co jest dziwne bo żadnej informacji mailowo nie otrzymałem.
Zadzwoniłem
na ich infolinię i kazali mi się udać do banku w banku nikt nie
wiedział co ma z tym zrobić i ganiano mnie po całej palcówce aż znalazła
się osoba która raczyła mi pomóc. Pani zadzwoniła do helpdesku i
poinformowano ją że muszę złożyć reklamację aczkolwiek środki powinny
być na koncie i będą dostępne do wykupienia... Zadzwoniłem do bluecash
gdzie poinformowano mnie że przelew powinien już być na koncie odbiorcy
jednak go nie ma... Sprawdziłem wszystkie dane ze 100 razy i wszystko
się zgadza... Na pewno złoże reklamację ale co z tymi pieniędzmi bo
bardzo mi na nich zależy przecież nie mogły tak po prostu zniknąć...           

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×