Guest Dashie Report post Posted January 29, 2015 Witam,Ostatniozałożyłem sobie kartę internetową w banku BZWBK. Wszystko poszło ok.Wczoraj ok. 17:50 przelałem środki bluecashem i tutaj zaczynają sięproblemy, mianowicie:- Przelew dalej nie dotarł co bardzo mnie martwi bo była to dosyć duża suma.-Niedawno zauważyłem że status karty to "14 - Czasowa blokada karty" -Co jest dziwne bo żadnej informacji mailowo nie otrzymałem.Zadzwoniłemna ich infolinię i kazali mi się udać do banku w banku nikt niewiedział co ma z tym zrobić i ganiano mnie po całej palcówce aż znalazłasię osoba która raczyła mi pomóc. Pani zadzwoniła do helpdesku ipoinformowano ją że muszę złożyć reklamację aczkolwiek środki powinnybyć na koncie i będą dostępne do wykupienia... Zadzwoniłem do bluecashgdzie poinformowano mnie że przelew powinien już być na koncie odbiorcyjednak go nie ma... Sprawdziłem wszystkie dane ze 100 razy i wszystkosię zgadza... Na pewno złoże reklamację ale co z tymi pieniędzmi bobardzo mi na nich zależy przecież nie mogły tak po prostu zniknąć... Share this post Link to post Share on other sites
natka 0 Report post Posted February 1, 2016 a to ciekawe Share this post Link to post Share on other sites
Chwilówki 0 Report post Posted June 3, 2016 Od 1.08.2016 sporo zmian w BZWBK - wprowadzają nowe opłaty, mnie najbardziej dziwi : 50 groszy za każdy przelew zrobiony przez Przelewy24.pl Share this post Link to post Share on other sites