Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Jump to content
Sign in to follow this  
daffodil

Guess w kampanii marketingowej firmy - czy to dobry kierunek?

Recommended Posts

Cześć forumowicze! Prowadzę dział marketingu i obecnie przygotowujemy kampanię, w której chcemy zaangażować naszych klientów i jednocześnie nagrodzić ich produktami marek premium. Jednym z pomysłów jest wykorzystanie odzieży i dodatków od Guess - znalazłem kilka ciekawych opcji które moim zdaniem pasują do charakteru akcji. Zależy nam na produktach, które będą atrakcyjne wizualnie, ale też solidne jakościowo - nie chcemy rozdawać czegoś, co po miesiącu się zniszczy. Czy ktoś z was korzystał z produktów Guess w celach marketingowych?

Czy spotkały się z pozytywnym odbiorem i były warte swojej ceny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×