AnnaV 0 Report post Posted March 27 Efektywna komunikacja interpersonalna jest fundamentem każdej firmy i wpływa na atmosferę w pracy, motywację, poczucie bezpieczeństwa, czy efektywność. Konieczne jest, aby komunikacja między pracownikami i przełożonymi przebiegała sprawnie i efektywnie, aby wspólnie tworzyć zgrany zespół. Jak tego dokonać? Share this post Link to post Share on other sites
sheldon45 0 Report post Posted March 27 Komunikacja w zespole oparta na zaufaniu i szacunku tworzy solidne podstawy dla efektywnej współpracy. Ważne jest, aby traktować innych członków zespołu z szacunkiem, słuchać ich opinii i być otwartym na ich perspektywy. Wzajemne zaufanie pozwala na swobodne dzielenie się informacjami i konstruktywne rozwiązywanie problemów. ___________________________ zasady skutecznej komunikacji w zespole Share this post Link to post Share on other sites
Adex 0 Report post Posted April 26 Nie tak dawno słyszałem, że istnieją jakieś kursy z komunikacji interpersonalnej w firmie. Może więc warto wybrać się na tego rodzaju szkolenie? ___________________________________ https://plisyokienne.pl/services/rolety-solarne/ Share this post Link to post Share on other sites