Zuljin 0 Report post Posted December 2, 2018 Dzień dobry. Moja żona jest w trzecim miesiącu ciąży, więc stwierdziliśmy, że już pora zacząć przygotowywać wyprawkę dla dziecka i poszukamy jakiegoś dobrego wózka na początek. Nie znam się w ogóle na tym, więc zdam się na Wasze propozycje. Zależy mi na tym by był wygodny i przede wszystkim bezpieczny dla dziecka. Coś polecicie? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Zuljin 0 Report post Posted December 11, 2018 znajomy polecił mi super sklep http://lonexcompany.com/pl/producent-wozkow-dzieciecych-lonex/ znacie? Share this post Link to post Share on other sites
ulala 0 Report post Posted January 4, 2019 My jeździmy wózkiem passo marki euro-cart i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Gondola z regulowanym zagłówkiem i funkcją jej bujania, przydatne w czasie kolek przynajmniej u nas. Siedzisko równie przestronne z regulowanym oparciem , wózek stabilny, zwinny, bezpieczny i wygodny. Prowadzenie go nie sprawia żadnych trudności zarówno w mieście jak i na wiejskich drogach. Share this post Link to post Share on other sites
kingali 0 Report post Posted March 12, 2019 A ja polecam optimo marki easygo . Optimo to nowoczesny wózek ze świetnym wyglądem, solidnie wykonany, sprawdzający się na spacerach bez zarzutu. Gondola jest duża i wygodna, siedzisko można zamontować tyłem lub przodem do kierunku jazdy. Duży plus daje za pojemny koszyk, uchwyt na butelkę oraz regulowaną wysokość prowadnicy. Share this post Link to post Share on other sites
Mallina 0 Report post Posted May 30, 2019 Wózek na szczęście już znalazłam, czy orientujecie się gdzie mogłabym znaleźć foteliki samochodowe 0-13kg? Znalazłam jednego z lepszych producentów i sklep z produktami dla dzieci https://mamaija.pl/foteliki-samochodowe-dzieciece/foteliki-samochodowe-0-13.html co o tym myślicie? Czy takie foteliki będą wygodne? Share this post Link to post Share on other sites