lupka 0 Report post Posted October 24, 2018 (edited) Internet to jedna wielka globalna wioska. W sklepach internetowych mamy towar z całego świata. Ostatnio spodobał mi się sklep z ciuchami który jest w Hiszpanii. Wybieram towar płacę kartą, lub przy odbiorze. To polega na wzajemnym zaufaniu. Co zrobić gdy sprzedawca nie wyśle nam to co zamówiliśmy. Jak wówczas dochodzić swoich praw. Na blogu o działalności gospodarczej Zasady Ogólne dowiedziałam się, że że Komisja Europejska w lutym 2016 roku udostępniła Internetowym konsumentom specjalną Platformę Online do składania reklamacji i skarg na nieuczciwe sklepy Internetowe. Przez dwa lata rozpatrzono 50 tyś reklamacji, w tym 2 tyś. skarg od polskich konsumentów. Podobna taka sama platforma elektronicznego sądu polubownego ma niebawem powstać również w Polsce. Szczegóły znajdziecie na stronie http://www.zasadyogolne.info/2018/10/rozwiazywanie-sporow-w-biznesie-adr-odr.html . Edited October 24, 2018 by lupka Share this post Link to post Share on other sites