Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
Srywega

Reklamacja lotu.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Chciałabym zareklamować lot. Został on opóżniony, ze względu na braki w załodze. Moim zdaniem nigdy nie powinno się coś takiego zdarzyć. Gdzie powinnam się zgłosić w takiej sytuacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamację składasz u przewożnika. Potrzebny będzie Ci bilet (dowód, że faktycznie leciałeś) opisz sytuację i jakie trudności wniknęły z powodu opóżnienia lotu..  Wejdż sobie może na stronę internetową przewożnika, powinni mieć tam jakieś formularze reklamacyjne. W ten sposób będzie Ci dużo łatwiej przebrnąć przez procedurę reklamacyjną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×