Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości

xboehm

Użytkownicy forum
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez xboehm


  1. Ważne jest nie tylko miejsce, ale także sposób przechowywania dokumentów. Jedną z rzeczy, o których należy pamiętać jest zapewnienie dobrego dostępu do danej dokumentacji. Chodzi tu zarówno o dostęp dla pracowników, jak i wizyt organów uprawnionych do kontroli. Istotna jest również odpowiednia organizacja dokumentów. Należy zachować podział na okresy rozliczeniowe, a także porządkować zgodnie ze sposobem prowadzenia ksiąg rachunkowych. Wiele więcej informacji w tej kwestii znalazłam pod tym linkiem https://archman.pl/nowoczesne-przechowywanie-dokumentacji-w-firmie/

×