Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Polityka PrywatnościJak wyłączyć cookies?AKCEPTUJĘ
Większość osób posiadających strony internetowe ogranicza się do analizy statystyk z Google Analytics. Jeśli chcemy zająć się analizą konkurencji/ klientów powinniśmy poszukać bardziej wyszukanych metod. Dla takich osób powstało bezpłatne facebookowe narzędzie zwane “statystyki grupy odbiorców”. które pomoże Wam właśnie w analizie konkurencju. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na https://onlinemarketing.help/pl/jak-analizowac-konkurencje-wlasnych-klientow-oraz-osoby-odwiedzajace-nasze-strony-internetowe/ . Słyszeliście o tym zagadnieniu wcześniej? Macie jakieś inne propozycje na wykorzystanie tych statystyk?
Analizowanie konkurencji na Facebooku
w Pomoc bezinteresowna
Napisano · Zgłoś odpowiedź
Większość osób posiadających strony internetowe ogranicza się do analizy statystyk z Google Analytics. Jeśli chcemy zająć się analizą konkurencji/ klientów powinniśmy poszukać bardziej wyszukanych metod. Dla takich osób powstało bezpłatne facebookowe narzędzie zwane “statystyki grupy odbiorców”. które pomoże Wam właśnie w analizie konkurencju. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na https://onlinemarketing.help/pl/jak-analizowac-konkurencje-wlasnych-klientow-oraz-osoby-odwiedzajace-nasze-strony-internetowe/ . Słyszeliście o tym zagadnieniu wcześniej? Macie jakieś inne propozycje na wykorzystanie tych statystyk?