Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości

lupka

Użytkownicy forum
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez lupka


  1. Internet to jedna wielka globalna wioska. W sklepach internetowych mamy towar z całego świata. Ostatnio spodobał mi się sklep z ciuchami który jest w Hiszpanii. Wybieram towar płacę kartą, lub przy odbiorze. To polega na wzajemnym zaufaniu. Co zrobić gdy sprzedawca nie wyśle nam to co zamówiliśmy. Jak wówczas dochodzić swoich praw. Na blogu o działalności gospodarczej Zasady Ogólne dowiedziałam się, że że Komisja Europejska w lutym 2016 roku udostępniła Internetowym konsumentom specjalną Platformę Online do składania reklamacji i skarg na nieuczciwe sklepy Internetowe. Przez dwa lata rozpatrzono 50 tyś reklamacji, w tym 2 tyś. skarg od polskich konsumentów. Podobna taka sama platforma elektronicznego sądu polubownego ma niebawem powstać również w Polsce.  Szczegóły znajdziecie na stronie http://www.zasadyogolne.info/2018/10/rozwiazywanie-sporow-w-biznesie-adr-odr.html .

    image.png


  2. Trzeba to dobrze przemyśleć, ja bym zaczęła od zbadania działań konkurencji. Osobiście myślę o jakiejś dużej reklamie na mieście typu banner czy coś w stylu billboardu. To ponoć najskuteczniejsze formy (tak wydedukowałem obserwując właśnie konkurencję oraz czytając ifno na stronach branżowych typu: fabrykareklamy.pro Mam nadzieje, że to przyniesie skutek, bo już kończą mi się pomysły. Niestety, małe miasto + pewne ograniczenia. Na pewno najważniejszą rzeczą w dzisiejszych czasach jest reklama, w social mediach oczywiście też, ale tez poza nimi. Więc jak już coś się wymyśli to w drugiej kolejności KONIECZNIE trzeba pomyśleć o reklamie. Bez tego, niestety, znikniemy w otchłani konkurencji czy internetu.

×