Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
tunia

Zdalna obsługa klienta

Rekomendowane odpowiedzi

Kochane...potrzebuję waszej pomocy. Jestem agentem ubezpieczeniowym w sieci życiowej. Nastały osobliwe czasy i ja również pracuję zdalnie. Jak myślicie, co sprawia, że ludzie wahają się ubezpieczyć zdalnie? Czego się obawiają? Napiszcie proszę ze swojego punktu widzenia, szczerze. Wasze odpowiedzi pomogą mi w odpowiednim podejściu do tematu i samorozwoju. Będę wdzięczna za każdą odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi powiedziec, bo ja akurat zdalnie ubezpieczalam I zdalnie skladalam podanie o odszkodowanie. Wszystko szlo gladko (na podstawie zdjec szkody, ktore zrobil najemca). Moze gdyby klienci wiedzieli, ze to takie proste...

http://mikroprzedsiebiorcaroku.pl/a/uqwx,systemy-pos-oprogramowanie-wspierajace-sprzedaz

Można na pewno zastanowić się nad odpowiednim oprogramowaniem dla firmy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×