Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
martaam

Wynajęcie biura dla firmy

Rekomendowane odpowiedzi

Warto zastanowić sie nad tym jakie są Twoje potrzeby. Należy zacząc od analizy biznesu, wymagań i możliwości swojego biznesu, a także określenia budżetu. To pozwoli zawęzić poszukiwania. Siedziba powinna być idealnie skrojona pod profil działalności. Inaczej sprawa wygląda w przypadku nowych przedsiębiorców i tych, którzy na rynku istnieją już dłużej oraz mają doskonale zidentyfikowane potrzeby.

Zobacz sobie na stronę

https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/biura-na-wynajem-5-kwestii-na-ktore-nalezy-zwrocic-szczegolna-uwage.html

Jest tutaj opisanych wiele elementów jakie warto wziac pod uwagę przy wynajmie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mus to mus:) Dobra lokalizacja będzie bardzo ważna, a i też warto żeby było gdzie zaparkować w pobliżu biura. Ścisłe centrum może być pod tym kątem problematyczne oczywiście. Jak macie własne biura to powinniście pomyśleć o odpowiednim urządzeniu, tak żeby prezentowało się nowocześnie i też ergonomicznie. Wygoda pracowników jest bardzo ważna. Tak propozycje od https://mikomaxsmartoffice.com/pl/hushwork-sposob-na-bezpieczna-prace-w-biurze/ na meble biurowe, a także takie rozwiązania jak kabiny, budki telefoniczne sprawdzą się super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz też założyć swoje własne laboratorium. W dobie pandemii może okazać się ono całkiem dobrym pomysłem na biznes. Firma Renggli ma w ofercie specjalistyczne meble i inne akcesoria takie jak dygestorium laboratoryjne: https://renggli.pl/pl/oferta/dygestoria-laboratoryjne/ . Zachęcam do zapoznania się z ofertą.

Edytowane przez miriam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz fundusze to możesz wynająć. Ale w dużych miastach jak np. Warszawa, to spory wydatek. I lepszą opcją jest alternatywa w postaci wirtualnego biura. Popatrz tu https://wirtualnebiuro360.pl/  . Oni mają ofertę biur wirtualnych. Kilka adresów do wyboru, wszystkie w atrakcyjnych lokalizacjach. Koszt niewielki, a więc optymalizujesz wydatki. Możesz też zyskać wsparcie na różnych płaszczyznach biznesowych, a to ważne zwłaszcza na początku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Urządzenie biura powinno być dokładnie przemyślane i nie można zapomnieć także o oświetleniu, tabliczkach informacyjnych, biurowych koszach na śmieci i wielu innych akcesoriach niezbędnych do codziennego funkcjonowania.

 

 

________________________________

Jak wyposażyć funkcjonalne biuro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że lepiej zdecydować się na wirtualne biuro https://businesscare24.pl/wirtualne-biuro/wirtualne-biuro-warszawa-bialoleka/ bo dzięki temu masz prestiżowy adres firmy w stolicy a jednocześnie za taki abonament nie płacisz dużo a korzystasz z usług takich jak: obsługa korespondencji, skanowanie poczty czy prowadzenie księgowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest, aby zadbać, aby wynajmowane biuro posiadało dobre półki na dokumenty z https://ofisfera.pl/pl/artykuly-biurowe/przechowywanie-i-organizacja-dokumentow/polki-na-dokumenty , aby usprawnić przechowywanie i wyszukiwanie ważnych dokumentów. Półki na dokumenty powinny być wykonane z solidnych materiałów i muszą być odpowiednio oznaczone, aby ułatwić wyszukiwanie. Ważne jest, aby wybrać półki z odpowiednimi zabezpieczeniami, aby zapobiec przypadkowemu uszkodzeniu dokumentów. Półki na dokumenty powinny być dostosowane do miejsca, w którym się znajdują i ich wielkość powinna zostać dopasowana do ilości dokumentów, które mają być przechowywane. Półki na dokumenty mogą być wykon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli szukamy biura dla firmy, powinniśmy zadbać, również o bezpieczeństwo danych naszych klientów lub pracowników, chodzi konkretnie o dane osobowe. Warto wiedzieć, co grozi nam jeśli zaniedbamy nasze obowiązki w tym zakresie -  https://publicystyka.lca.pl/legnica,news,91434,Rekordowe_kary_pieniezne_od_UODO.html . Karty finansowe, jakie nakładają instytucje w przypadku wykryciu takich wycieków, bywają naprawdę duże, to od tego zależy również nasze bezpieczeństwo, dlatego prowadząc firmę, bezpieczeństwo danych osobowych, powinniśmy traktować priorytetowo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że jedną z lepszych opcji jest wynajęcie biura wirtualnego. Tutaj https://wirtualnebiurowarszawa.info/2021/01/08/usluga-wirtualnego-biura-dobre-rozwiazanie/ przeczytacie o plusach takiego rozwiązania. Prowadząc działalność gospodarczą czy spółkę z o.o., szczególnie w pierwszej fazie działalności, ciężko jest pokryć koszty czynszu lokalu biurowego, koszty zakupu mebli biurowych czy urządzenia wielofunkcyjnego typu fax-skaner-drukarka, nie mówiąc w ogóle o kosztach personelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się dobrze, czy aby na pewno potrzebujesz biura. To spore koszty. Jeśli startujesz to takie biuro może Cię przerosnąć. Znam takie przypadki. Nie potrzebujesz biura, żeby wszystko ogarnąć. Np. dokumenty - w swojej firmie na przykład mam elektroniczny obieg dokumentów i nie potrzebuję biura, ciężkich segregatorów. Elektroniczny obieg dokumentów sprawia, że nie musisz mieć fizycznej lokalizacji. Moim zdaniem warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.

Edytowane przez fcrooks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy zawsze od razu pójście w koszty ma sens. Wiele biznesów tego nie wymaga, przynajmniej na początku, a obecnie w sumie wiele usług można wykonywać zupełnie zdalnie. Ba można nawet budować sieć sprzedaży bez biura, spotykając się przez internet. 

Dzieki wykorzystaniu stron www, social mediów, reklam, chatów, aplikacji, autoresponderów naprawdę można bardzo wiele zautomatyzować, zmniejszyć koszty itp. 

https://finansepoludzku.pl/jak-zadbac-o-finanse-w-malej-firmie/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W momencie urządzania biura, po zakupie mebli i sprzętu, warto poświęcić chwilę i przejrzeć oferty operatorów sieci komórkowych, w kwestii telefonu i internetu. To też będzie potrzebne do pracy w biurze, dlatego warto popatrzeć kto teraz ma najlepsze warunki. Obecnie na rynku jest kilkanaście sieci, niektóre mają naprawdę tani abonament i internet mobilny 5g, przykładowo  https://otvarta.pl/internet-mobilny-5g więc jest w czym wybierać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×