Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
paulinka

Bluecash się psuje - ratunku!

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż ja wielka fanka przelewów Bluecash które jeszcze niedawno wysławiałam ponad niebiosa pytam się - co się z nimi stało????!!!! Po prostu ostatnio jest jakiś totalny cyrk. Co rusz zdarza mi się, że pieniądze gdzieś utykają:/// I nie jest niestety tak kolorowo, że dostaję zwrot czy coś. Albo inaczej - ja zwrot dostaje ale do 3 dni roboczych!!!! To jakiś skandal - jeśli korzysta się i płaci za ich usługi - pomijam już fakt, że koszt przelewu podrożał dwa razy i kosztuje 2 zł to wykonuje go dlatego, że zarąbiście zalezy mu na czasie. Ostatnio miałam dosłownie z 5 sytucji, że przelew utknął bo jak zwykle był "problem techniczny" a ja bogu ducha winna nadawca przelewu otrzymałam jego zwrot dopiero po dniach kilku. normalne?? bo wydaje mi się, że nie. albo sobie nie radzą z nawałem przelewów albo zaczynają niefajnie obracać pieniędzmi klientów. przez nich ostatnio zostałam już nie powiem gdzie jak chciałam przelać 2 tysięcy które mega pilnie miałyt trafić do odbiorcy bo miały być na kaucję pod mieszkanie. Nie dość ż ewydałam w zasadzie ostatni grosz ze swojego konta to tamta osoba kasy nie dostała. Więc nawet choćby miała do mnie przyjechać do kasy nei było bo miał je bluecash. Wysłałam na rachunek banku w tym samym banku bo tak oni pracują i pytam się dlaczego od razu nie dostałam zwrotu???? Mia ktođ już z nimi tego typu przejścia?? Czy tylko ja miałam takie szczęśćie. Bez kitu chyba więcej nie skorzystam z ich usług. Szkoda tylko że w zasadzie nie ma dla nich alternatywy:///

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż ja wielka fanka przelewów Bluecash ... Szkoda tylko że w zasadzie nie ma dla nich alternatywy:///

 

 

Jest alternatywa Express Elixir  KIRu ale na razie tylko pomiędzy bankami: BZ WBK, Millennium, ING, Meritum i Alior.

 

Zmiany w zwykłych przelewach były już 16 pażdziernika 2012 roku kiedy to musieliśmy dostosować prawo do unijnego i przelewy zlecone przed godziną 16.00 powinny dochodzić na konto tego samego dnia. W praktyce z doświadczenia wiem że się to nie udało ale obecnie szykują się duże zmiany.

 

Do tej pory np. Blue Media która jest właścicielem systemu BluCash działała tak że przelew ekspresowy był realizowany jako wewnętrzny przelew w danym banku. Czyli klient opłacał prowizję i robił przelew do BlueMedia a oni pozakładali sobie konta w każdym banku i odpowiednio przelewali własne środki na konta zleceniodawców a póżniej dostawali przelew od klienta + prowizja z czego nieżle sobie żyli przy kilku tysiącach (dokładnie 3300 średnio) przelewów dziennie.

 

Obecnie BlueCash działa na nieco innych zasadach. System obejmuje banki: Alior Sync, mBank, Multibank i Podkarpacki Bank Spółdzielczy i przelewy są realizowane w kilka sekund bez sztuczek z wewnętrznymi przelewami choć do pozostałych 25 banków na razie dalej tak działa.

 

Za Express Elixir i BlueCash płacimy po 5 zł. Jeżeli posiadamy konto w Alior Sync mamy tam 10 przelewów natychmiastowych za darmo.

 

Konkurencja KIR i Blue Media powoduje tylko korzyści dla klientów - system który pierwszy będzie kosztował grosze lub w ogóle będzie darmowy przyjmie się na dobre. Obecnie w BlueCash jest około 3 miliony rachunków a w Express Elixir około 6 milionów ROR-ów. KIR ma umowy z 21 bankami i z 13 powinien podpisać do końca roku w systemie pracuje na razie tylko 5-6 banków. W BlueCash podobnie a do końca 2013 roku ma być 10 banków pracujących w ich systemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem powiedzieć że mbank ma przelew expressowy ale okazuje się właśnie że również robią to za pośrednictwem bluecashu więc historia zatacza koło. zdarzała mi się parę razy korzystać. z reguły nie było problemów ale robiłem to naprawdę rzadko....ale znajoma korzystała ostatnio i miała naprawdę nóż na gardle i właśnie utknęła jej kasa i to na weekend także masakra....wszędzie oczywiście zasłaniają się regulaminem a dla mnie to żaden powód. ludzie po to korzystają że z reguły mają jakąś pilną potrzebę i takie przetrzymywanie kasy jest trochę niefajne....oczywiście ja rozumiem, że mogą zdarzać się jakieś problemy techniczne no ale powinni mieć jakąś pulę kasę którą od razu by mogli przesyłać klientom którzy na ogół tej kasy mega potrzebują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz

Paulino, chętnie sprawdzę, co się dzieje z Twoimi transakcjami i dlaczego natrafiłaś ostatnio na problemy. Będę wdzięczny za kontakt ze mną: pr@bluemedia.pl. Pozdrawiam! Tomasz Bobrowski, Blue Media.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz

Skorzystałem pierwszy raz z BlueCash i nigdy więcej tego nie zrobię!!! Od tygodnia mój przelew utknął i "wisi" gdzieś w eterze: nie dotarł do odbiorcy i nie wrócił do mnie. Dodzwonić się na infolinię nie można.

 

BlueCash to jakaś porażka!!! 

 

Przestrzegam wszystkich: lepiej uprzedzić kontrahenta, że przelew przyjdzie dzień póżniej niż narażać się na opóżnienia kilkudniowe:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł

I ja wczoraj zrobiłem przelew przez tą gównianą firmę i nadal nie dotarł. Na maile nie odpowiadają, na infolinie nie da się dodzwonić.

 

Nie odpuszczę tych złodziejskich metod temu badziewiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin

Zrobiłem przelew przez tą syfiasta firmę, minie drugi tydzien a pieniądze nie docierają nadal do odbiorcy jak również nie wróciły na konto, dodzwonić sie do nich to porażka a od początku tylko słysze że dział techniczny sprawdza transakcje. Jakby była to mała kwota to może bym poczekał, ale to kwota 4,5tys złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Joanna

Odradzam i przestrzegam! Zrobiłam dziś przelew o godz.9:03 za pomocą BlueCash-jest prawie 19. i wciąż nie ma go u odbiorcy. Jest niedziela i infolinia jest nieczynna. Wysłałam mail, ale pewnie jutro otrzymam odpowiedż. Zależało mi na czasie i się zawiodłam. Uważajcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×