Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości

Pytanie

Witam,

Chciałbym ostrzec wszystkich przed braniem abonamentu w Plusie. Plus GSM którego właścicielem jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ceni sobie tylko zysk z klienta traktując go tak przedmiotowo jak się tylko da. Dopóki płacisz abonament jest ok ale spróbuj od nich odejść. Opowiem to na przykładzie historii która przydarzyła się znajomemu.

 

W pewnym niedużym mieście znajomy chciał rozwiązać umowę ponieważ właściciel telefonu po prostu zmarł i wiadomo że telefon nie jest mu już potrzebny choć widać nie do końca to przekonuje obsługę z Plusa.

 

W BOKu Plusa Polkomtel nie wystarczył akt zgonu, panie zażyczyły sobie dowód osobisty który przy wydawaniu aktu zgonu w Urzędzie Cywilnym jest zazwyczaj niszczony.

 

Panie w BOKU chyba nie odnotowały faktu zgłoszenia śmierci abonenta choć mogły przecież zrobić ksero aktu zgonu i powiązać go z telefonem zmarłego, powiedziały że trzeba przynieść dowód osobisty co było wtedy niemożliwe.

 

Po 3 miesiącach od zgłoszenia (znajomy myślał że jednak sprawę załatwili, wszak nikt już o dowód się nie upominał) przyszło wezwanie z Plusa do zapłaty za 3 miesiące abonamentu od zmarłego człowieka(sic!)

 

Znajomy natychmiast udał się do tego BOKu i zaczął sprawę z powrotem wyjaśniać. Niestety nic już sie nie dało zrobić - panie powiedziały że trzeba to zapłacić bez tego nic nie zrobią. Znajomy zapłacił w kasie zaległość i podał z kartki pesel którego rzekomo brakowało wcześniej aby rozwiązać umowę zmarłego (notabene przecież mają ten pesel w bazie danych oraz rodzina zmarłego a tym bardziej żaden nieboszczyk peselem się już nie posługuje - wszędzie jest obligatoryjny akt zgonu)

 

No ale Frycowe zapłacone pomyślał znajomy, panie nawet nie przeprosiły za zamieszanie - trudno Plus tak jak bank jest nastawiony na zysk a klienta w pysk.

 

Po miesiącu przyszedł polecony że jednak coś im jeszcze w obliczeniach nie sztymuje i trzeba dopłacić parę złotych. Wtedy znajomy nie wytrzymał i poprosił o opisanie sprawy.

 

Taka to właśnie jest prawdziwa twarz, pokazana także przy kodowaniu MŚ w siatkówce, pana Zygmunta Solorza-Żaka. Przypominam że decyzje o odkodowaniu wtedy finału podjął dopiero po rozmowie z ówczesnym prezydentem. Tak jak potraktował wtedy Polaków kodując mistrzostwa z drużyną narodową tak dalej traktuje poprzez wyciskanie z Polaków kasy widać nawet po ich śmierci poprzez inne swoje firmy np. "wielkiego" Plusa firmy Polkomtel. Plus GSM - Odradzam razem ze znajomym i ja stamtąd swego czasu też szybko odszedłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Krxc

@Witek a pokaż mi teraz uczciwego usługodawcę z korpo. Wszystkie korporacje i banki są nastawione na zysk i nie widzą w tobie człowieka a rząd cyferek. Tak będziesz miał w Play, Orange , Plusie ale i w bankach. Spróbuj im wisieć 2 zł to przyślą komornika, firme windykacyjną i na telefony do ciebie wydadzą więcej niż twoje zadłużenie jest warte. Takie czasy - taki system. Możesz mieszkać w lesie i olać abonamenty ale prędzej czy póżniej ktoś i tak by sobie o tobie przypomniał z jakimś podatkiem czy licho wie czym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja się zastanawiam jak to jest że mając abonament za 35 zł zawsze dostaje się fakturę na 40 zł a mając abonament na 70 zł rachunek zawsze jest koło 80 zł. Jeszcze mi się nie zdarzyło w żadnej sieci dostać fakturę na tyle na ile miałem abonament. Zawsze coś doliczą co niby miało być darmowe... ach życie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dla Plusa i ich wszystkich spółek liczy się tylko $$$ (wiadomo to biznes) ale trzeba mieć jakieś morale, teraz chcą sporo kasy za oglądanie Euro, co dla mnie jest śmieszne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jerzy
PLUS nie dba o swoich stałych klientów!!! Oferuje przy przedłużeniu umowy gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci, którzy dali się złapać na lep oferty i reklamy TV. Np. przedłużając umowę na internet plus oferuje np. przy abonamencie 60zł 45GB internetu i umowę na 26 m-cy. Natomiast nowi klienci otrzymują 50GB internetu (teraz w promocji to nawet 100GB) i umowę na 24 mc. Oddzielną sprawą jest zakup modemów. Otóż w zakamuflowany sposób jest preferowany sklep internetowy plusa, gdyż tam ceny są wybitnie dampingowe. np cena modemu - routera mobilnego Huawei 5786LTE za 3zł. Natomiast przedłużając umowę w salonie połączoną z zakupem w/w routera Plus oferuje ten model (Huawei 5786) za cenę ... 580,00zł!!!!!!!!!!!!!!

Tak, tak! 580zł - i to sią nazywa dbaniem o stałego klienta. Nie dajcie się nabrać. Po dwóch latach należy rozwiązać umowę i podpisać nową - ale przez internet! Wtedy zyskuje się najwiecej.

W innym przypadku jest to naciąganie i dojenie stałego klienta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Piter

Oszuści nr 1 w tym kraju jeżeli chodzi o takie firmy.

Zkroją Cię wszędzie jak tylko można.

Każda promocja i wielka usługa jest w 99 % bezpłatna i zawsze jest jeden haczyk.

Najgorsze oferty + każda oferta z haczykiem.

 

Odradzam Plus GSM w całej Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Andrzej

A jak to jest w plusie z odbieraniem połączeń za granicą ze sieć robi tak jak bym to ja dzwonił za co naliczane są opłaty roamingowe? Czy ktoś spotkał się już z taką praktyka? Rozmawiając z konsultantem to odpowiada ze u nich tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Andrzej

A jak to jest w plusie z odbieraniem połączeń za granicą ze sieć robi tak jak bym to ja dzwonił za co naliczane są opłaty roamingowe? Czy ktoś spotkał się już z taką praktyka? Rozmawiając z konsultantem to odpowiada ze u nich tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość gregor

Firma plus czyli polkomtel ma taki syf ze infolinia nie wie nic a ja wedlug nich nie zyje taki ponadz maja akt.zgonu a z tego co wiem to odycham i mam sie swietnie a jak dzwonie do nich i ide do fili to sa w szoku maja burdel straszy nie polecam tej sieci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Robert

Odradzam wszystkim plus GSM .

 

Za pakiet LTE bez limitu doliczyli mi 405 zł .

Sprzedawcy wprowadzają w błąd klientów.

 

LTE nie działa w Warszawie a potem powiedzieli ze zła karta sim.

 

Najgorsza firma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Krojony

A czy to nie Radek Sikorski ostatnio popłynął w Szwajcarii na 4 000 zł za 24 godziny pobytu i kilka rozmów w roamingu? Właśnie nie chwalił Plusa. Wyglądało tak jakby był w Plus GSM  w bazie oznaczony na czerwono jako VIP - czyli można kroić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jacek

Jeszcze gorszy jest Plush tam to dopiero Wielka Polska Norma. Na pokrowiec nie ma co liczyć a żeby trochę oczywiście bez prędkości lte w centrum Warszawy trzeba wysłać i dostać z 50 kodów. Nie Polecam UWAGA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Maciej

Ja podpisałem w pażdzierniku 2017 aneks z Plus na kolejne dwa lata. Mam umowę w domu z podpisami pracownika Plus, ale Plus uważa, za nie ma żadnej umowy, bo nie ma jej w ich systemie. Naliczaja mi opłaty tak, jakby nie było zawartej umowy, a moją reklamację rozpatrzyli negatywnie. Pouczyli mnie, że mogę iść do sądu. Ręce opadają. Jeszcze wyjdzie na to, że sfałszowalem umowę, którą mam w domu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Jacek

Dramat dramatów! Podczas wyjazdu zagranicznego musiałem skorzystać z internetu włączając na jakieś 5 minut nawigację. Rozumiem, że pobrało trochę danych i naliczyli opłatę 1.400 zł. Tylko ta żenująca firemka postanowiła mi sprawić nagrodę w postaci blokady wszystkich usług bo... przekroczyłem limit kredytowy!!! Dzięki tym %$!@ zostałem odcięty od świata będąc jakieś 6 tys. km od domu. Ale to jeszcze nic ostatnie co zrobili przed zablokowaniem karty to przysłali mi szantażującego sms'a, że jeśli nie wpłacę im teraz i już 1260 zł zaliczki to nie zobaczę aktywacji usług. Nie pomyślały tylko %$&!@, że przecież mnie całkowicie wycięli i nawet sms autoryzujący transakcję nie ma jak dotrzeć. Na czacie genialny konsultant podsunął mi rozwiązanie problemu... zadzwoń se pan z innego numeru na infolinię, bo ja nazywam się Janek Nicniemogę. Skandal. Już odliczam dni kiedy skończę abo i wrócę do Orange. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby tu przejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość katarzyna

odradzam plusa bo mi przysłali że mam zapłacić zaległe gdy w sklepie zrezygnowałam z numeru to za parę miesięćy innym sklepie dowiedziałam że numer jest aktywny to zaś postanowiłam żeby na dobre mó numer był nie aktywny i jak mam płacić wraz odsetkami za nie aktywny numer odradzam plusa i radziłam go mijać dalekim łukiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość katarzyna

plus to oszuści uregulowałam dług a oni przysłali że ma odsetki zapłacić oszuści i złodzieje

oszuśći

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość 123

Nie polecam!
Mamy w Plusie parę numerów firmowych, skontaktowaliśmy się z obsługą klienta by poprosić o przedłużenie umowy razem z z telefonem, oczywiście nie było problemu, Pan pobrał wszystkie informacje po czym poinformował nas, że mamy czekać na kontakt osoby która zadzwoni poinformować o umowię i o dostawie telefonu do siedziby naszej firmy. Dostaliśmy informację, że telefon będzie u nas od 12 do 14.06 maksymalnie (czas oczekiwania ok 2 tygodni). 14.06 skontaktowaliśmy z obsługą klienta ponownie, ponieważ nie dostaliśmy przesyłki. Pani poinfromowała nas, że dnia 9.06 był problem z serwerem i wszystkie umowy zostały usunięte, zostaliśmy również poinformowani, że ktoś powinien się z nami skontaktować w tej sprawie ale niestety wystąpił błąd i tej informacji nie dostaliśmy. Trzeba było ponowić wszystkie procedury. Czyli wszystko od samego początku. Ktoś miał się z nami skontaktować w ciągu kilku dni w sprawie ponownego wysłania telefonu. Kontaktu brak. Postanowiliśmy podjechać do punktu Plusa gdzie dostaliśmy informacji, że niestety nie jesteśmy w stanie przedłużyć umowy i musimy czekać jeszcze 4 miesiące. Wróciliśmy i ponownie zadzwoniliśmy do Obsługi Klienta, Pan poinformował nas, że oczywiście jest taka możliwość i że za niedługo ktoś do nas oddzwoni. Dostaliśmy telefon zwrotny, umowa będzie podpisana, telefon przyjdzie do nas kurierem maksymalnie do dnia 22.06. Kurier przywiózł przesyłkę. Odpakowaliśmy ją jeszcze przy kurierze, więc telefon już mieliśmy w ręce. Do przesyłki była dołączona umowa, na 12 miesięcy. Niestety znów pojawił się błąd. Ktoś wysyłając przesyłkę zaznaczył, że ma ona być za pobraniem. Więc kurier poprosił nas o ok. 3000 zł. Niestety Pan kurier nie chciał poczekać żebyśmy załatwili sprawę i skontaktowali się z Plusem. Gdy dodzwoniliśmy się do Obsługi Klienta Pani poinformowała nas, że to jakaś pomyłka i że kurier nie miał prawa wziąć od nas pieniędzy. Zadzwoniliśmy więc do Obsługi Klienta firmy która wysłała do nas przesyłkę. Pani poinformowała nas, że w takim razie musi dostać od Państwa informację i dopiero wtedy może wysłać kuriera z naszym telefonem. W takim razie skontaktowaliśmy się jeszcze raz z Plusem informując, że specjalnie załatwialiśmy ten telefon na początku miesiąca dlatego, że pod jego koniec wyjeżdżamy i długo nie będzie nas na miejscu. Pani powiedziała, że zrobi wszystko aby ta przesyłka trafiła do nas jeszcze raz tego samego dnia a najpóźniej do poniedziałku i oczywiście mieliśmy czekać na kontakt. Kontaktu brak. Znowu. Dlatego sami zadzwoniliśmy, Obsługa klienta poinformowała nas, że w takiej sytuacji niestety musimy tę umowę podpisać jeszcze raz więc mamy czekać, aż telefon wróci do Plusa od firmy kurierskiej  i jeszcze raz będzie możliwość utworzenia dla nas umowy i dopiero zostanie ona wysłana do nas ponownie razem z telefonem. Poinformowaliśmy również, że jedyna osoba która ma upoważnienie do podpisania takiej umowy wyjeżdża w dniu 26.06 czyli już jutro, w takim razie nawet jeżeli kurier przyjdzie do nas w tym tygodniu nie będzie miał kto odebrać przesyłki.Umowa dla nas tworzona będzie już 4 raz. Ile jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Kasia

Nie polecam! Brak zedelnych informacji udzielanych przez tel. reklamację składane przez tel. Okazując się nie uwzględnione o czym Plus wogole nie informuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Gość

Ja chciałem się dodzwonić na infolinię dzisiaj, czekałem 25 minut i się poddałem, porażka.

Mam też u nich internet mobilny bez limitu, ale jakimś cudem "za dużo pan korzystał więc panu zmniejszyliśmy prędkość do 1mb"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość WKURZONY KLIENT Z OTWOCKA

Też uciekłem kiedyś najlepsza sieć teraz to bur...el. Wkurzyli mnie serwisem wyświetlacza. Nie można go wyłączyć. Odeszłem od nich a te trąbki ciągle mnie nękają abym skorzystał z ich serwisu wyświetlacza. Ile można się użerać - JA KUR...A NIE CHCE SERWISU WYŚWIETLACZA !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Mariusz

Proszę sprawdzać, kontrolować rachunki PLUsa, ja już dwukrotnie znalazłem niezgodności w naliczaniu opłat.  

Nawet mnie nie przeprosili, tylko zwrócili kwotę którą sobie bezprawnie przywłaszczyli.  Widocznie u nich jest taki zwyczaj.

To jest oszustwo można spokojnie zgłaszać to na Policję.

 Art. 286. Oszustwo

§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Dlaczego ja mam pilnować plusa czy mnie nie oszukuje, niech oni takie podejmą inwestycje kontrolne żeby do takich sytuacji nie dochodziło albo niech płacą odszkodowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×