Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
Gość bianka

Jak reklamować małą firmę?

Rekomendowane odpowiedzi

Najważniejszy w dzisiejszych czasach jest marketing w sieci. Bez niego nie masz szans skutecznie wypromować swojej firmy. Gdybyś chciał się czegoś dowiedzieć to przeglądnij portale branżowe w sieci np ten: e-marketing24.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yogi88
Polecam teraz słynne platforma sprzedająca usługi reklamowe. W zamian za wykonaną pracę (oglądanie 10 reklam po 25 s) firma dzieli się z użytkownikami zyskami, w postaci dziennych naliczeń. 
Są dostępne 3 paczki reklamowe 
za $5, za $25 i za $50
Czyli wtedy za 44 dni z tych paczek masz następujący zysk:
z $5 zyskujesz $5,5 -1000 wyświetleń banera, 100 wyświetleń reklamy/strony
z $25 zyskujesz $27,5 -5000 wyświetleń banera, 500 wyświetleń reklamy/strony
z $50 zyskujesz $55 -10000 wyświetleń banera, 1000 wyświetleń reklamy/strony
program po polsku
mxrevshare.com/pl/?r=yogi88
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że strona www, facebook, instagram i inne portale społecznosciowe to dobre rozwiązanie. Ludzie lwią część czasu poświecając siedząc w Internecie, dlatego też taka reklama wydaje mi się, że trafi do wielkiego grona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonowanie to dobra opcja niemniej wszystko zależy od tego na jakim rynku działamy. Jeśli chcecie pozycjonować się lokalnie na dość specjalistyczne frazy to cena za pozycjonowanie nie będzie wysoka. Jesli jednak działacie na cały kraj oraz oferujecie dość popularny astortyment ( na przyklad kosmetyki czy też ubrania) to moze być z tym bardzo duży problem....

Ze swojej strony polecałabym iść w kilka innych form reklamowania

fan page na facebooku

reklama w google adwords ( profilowana)

dobrze jest również zamówić gadżety reklamowe. Niedrogie są na przykład długopisy z nadrukiem: http://www.polastudio.pl/oferta/gadzety-reklamowe/dlugopisy-reklamowe.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Sposobów jest dużo. Bardzo wiele zależy od tego jakie mamy przeznaczone fundusze na reklamę. Jesli są większe możemy sobie pozwolić na skuteczne pozycjonowanie oraz reklamę adwords.

 

Jeśi nie są takie duże to pozostaje:

aktywne prowadzenie fan page na facebooku

oraz oglaszanie się w katalogach firm : https://aleo.com/pl/firma/media-group-nasz-glos-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia - o tutaj na przyklad. Jest to dobra platforma, na której firmy składają zapytania do dostawców. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michał

Ja zamawiałem papierowe kubki z nadrukiem o firmie z rainbowcups. To też jakiś sposób na przyciągnięcie klientów.


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku małych firm warto jest zainwestować w reklamę lokalną. Taki rodzaj reklamy jest o wiele tańszy niż reklama ogólnokrajowa. Poza tym wydaje mi się,ze przynosi o wiele korzystniejsze efekty. Dobrze jest również angażować się w różnego rodzaju targi reklamowe, tak aby zaprezentować naszą ofertę najwiekszej ilości osob.

 

W sieci faktycznie mozna zamówić gadżety w dobrej cenie. Na przykład ta firma ma w ofercie w dobrej cenie smycze reklamowe: http://www.goodgift.eu/oferta/5/smycze.html  - zerknijcie sobie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Margaret

Jeśli ktoś dostanie coś praktycznego za każdym razem jak będzie z tego korzystał spojrzy na logo i przypomni sobie o firmie od której dostał ten prezencik. Tak ma działać gadżet reklamowy. Dlatego ważne jest aby ten drobiazg był dobrze zrobiony. Firma ma się dobrze kojarzyć a nie z jakąś niedoróbką. Dlatego ważne jest wybranie dobrego gadżetu. Jadę 15 lutego do warszawy na targi Rema Days. Będę szukać jakiegoś pendrive albo firmy ze słodyczami reklamowymi.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest wiele opcji reklamowania się w dzisiejszych czasach ale co zrobić żeby bezpośrednio dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż w swoich sklepach czy zyskać nowych klientów na swoje usługi ? Dobrą opcją w obecnych czasach jest tak zwany mix linków czyli połączenie wielu kanałów marketingów z dobrą optymalizacją strony, poczytajcie o wielu możliwościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin

Ja zainwestowałem w drobne upominki dla klientów. Przy zakupie daję im długopis lub kalendarz ścienny z logo mojej firmy, a przy podpisaniu większego kontraktu, pióro z grawerem. Zasada wzajemności rzeczywiście działa. Nie lubię przepłacać, więc szukam takich gadżetów na targach reklamowych. 15 lutego jadę do Wawy na Remadays zrobić zapasy na ten rok. Wystawców jest dużo, więc ceny konkurencyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklama w internecie jest najtańsza. Na początek dobra strona internetowa. Jak już powstanie to warto uruchomić kampanie w Google AdWords i niezależnie ruszyć z pozycjonowaniem. Można to zlecić lub wykonać samemu poświęcając czas na naukę i eksperymenty. Im trudniejsza branża tym o efekt będzie trudniej. Media społecznościowe to oczywiście też bardzo ważna rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Reklama w internecie może być najtańsza. Porządna strona pisana na zamówienie to kilka, kilkanaście tysięcy, AdWords, w zależności od branży i zasięgu również od 200-300 zł do 20000-30000 za miesiąc. Dobre SEO też kosztuje, umówmy się, że po taniości 1000 zł/miesiąc. Czas na naukę i eksperymenty do dodatkowy koszt, który trzeba ponieść. A jeśli eksperymenty pójdą średnio udanie, to i wykorzystany budżet trzeba wpisać jako stracona inwestycja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najprościej byłoby napisać, że jeśli nie masz odpowiednich środków to nie zakładaj firmy bo nie będziesz miał na jej reklamę. W wielu branżach wystarczy zoptymalizowanie strony, dodanie do 50 katalogów, napisanie paru postów na forach internetowych, jakieś gościnne artykuły z linkiem i pozycje się pojawią. Wymaga to raczej poświęcenia czasu niż dużej wiedzy i pieniędzy. Tyle, że to co wystarczy dla pizzerii z miejscowości do 50 tysięcy mieszkańców na Kraków czy Warszawę okaże się niewystarczające.

Dodam jeszcze, że w pewnych branżach dobrym sposobem na promocję jest Youtube.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej wynająć jakaś firmę do tego. Ale pod żadnym pozorem nie sugerować się ceną. Obecnie Google kara za byle co i ja bym ze swoja stroną nie ryzykował jak jestem z tego zielony !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byun, uwierz, że połowa przedsiębiorców w Polsce to przysłowiowe Janusze, które patrzą tylko która firma zrobi taniej. Wiem to z doświadczenia zawodowego. A co ciekawe, im budżet na reklamę większy, tym klient normalniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała czy duża firma - teraz nikt nie obejdzie się bez internetu. Oczywiście wszystko zależy od uprawianego biznesu, a nie widzę potrzeby wielkiego promowania spożywczaka na rogu. Tutaj marketing szeptany jest najlepszy. W przypadku przedsiębiorstw (jakichkolwiek) kwestia jest wyrobienia sobie w sieci marki, która może przełożyć się np. na większą sprzedaż. Np. znajomi prowadzą sklep internetowy z artykułami tytoniowymi i często przesyłając paczki korzystają z najlepszych rozwiązań logistycznych - https://przesylarka.pl/zamow-przesylke - przez co mogą wysyłać ich więcej, taniej, szybciej i z większą zawartością (np. dorzucając jakiś gadżet gratis, albo reklamówkę z rabatem). Rozgłos przy kupowanych materiałach też robi dużo dobrego, mimochodem nakręcając klientelę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×