Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości
Gość bianka

Jak reklamować małą firmę?

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ciekawe pendrive, które mogą zaciekawić klientów jak
i osoby prywatne znajdziecie na https://szalony.pl/kategoria/pendrive/ , spory wybór przy atrakcyjnych cenach biorąc
pod uwagę fakt, że są to bardzo nietypowe przenośne pamięci, których nie
znajdziemy w każdym lepszym sklepie. Według mnie przyciągają oko, bo wcześniej
akurat z takimi nie miałem okazji się spotkać.

Edytowane przez Mirekman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, jeśli działasz tylko na określonym terenie to powinieneś reklamować się nad tym terenie, na którym działasz. Wtedy to będzie najskuteczniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba to dobrze przemyśleć, ja bym zaczęła od zbadania działań konkurencji. Osobiście myślę o jakiejś dużej reklamie na mieście typu banner czy coś w stylu billboardu. To ponoć najskuteczniejsze formy (tak wydedukowałem obserwując właśnie konkurencję oraz czytając ifno na stronach branżowych typu: fabrykareklamy.pro Mam nadzieje, że to przyniesie skutek, bo już kończą mi się pomysły. Niestety, małe miasto + pewne ograniczenia. Na pewno najważniejszą rzeczą w dzisiejszych czasach jest reklama, w social mediach oczywiście też, ale tez poza nimi. Więc jak już coś się wymyśli to w drugiej kolejności KONIECZNIE trzeba pomyśleć o reklamie. Bez tego, niestety, znikniemy w otchłani konkurencji czy internetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na e-mail marketing? Głównym zadaniem e-mail marketingu, tak jak wszystkich form marketingowych, jest oczywiście pozyskanie klienta. Aby do tego doszło po drodze należy wykonać różne ważne zadania. Skuteczność e-mail marketingu zależy od zbudowania relacji ze swoimi odbiorcami. Są one niezwykle cenne, ponieważ ich jakość, siła i charakter przekłada się na zaufanie i lojalność potencjalnego klienta. Więcej informacji znajdziecie na stronie http://mailsales.pl/oferta/zarabianie-na-mailach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od rozmiaru przedsiębiorstwa dobrze byłoby, żeby czymś takim zajęła się sprawdzona agencja reklamowa. Takie podmioty z racji swojego doświadczenia i posiadania odpowiedniej kadry oraz zasobów są w stanie skutecznie osiągnąć cel kampanii. Więcej o jednym z nich można dowiedzieć się stąd: http://www.mecglobal.pl/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, reklamę najlepiej pozostawić specjalistom ale ja bym też zamówiła takie pokrowce i torby http://www.izisport.pl/
z nadrukiem logo albo adresu, taka reklama do mnie przemawia bo pokrowce i torby to coś czego każdy używa a więc rzeczy praktyczne, to się zawsze dobrze kojarzy.

Edytowane przez ramana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adwords to dobra opcja, aczkolwiek polecałabym skorzytać z firmy, która nam ten adwordst stworzy. Nie jest tak łątwo opracować kampanię reklamową tak aby rzeczywiście odniosła ona taki skutek jakiego chcielibyśmy oczekiwać

 

Ze swojej strony proponowałabym"

otwarci fan page na facebooku i różne akcje promocyjne

gadżety reklamowe: http://www.opengift.pl/ w hurtowniach gadżetów jest bardzo wiele różnych propozycji

ewentualnie reklama tradycyjna ( ulotki i wizytówki). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na Social Media. Wciągnięcie ludzi do dyskusji chyba zawsze daje najlepszy efekt, niż takie reklamy, na które spojrzymy i zapomnimy, typu ulotki, reklamy na stronach, które każdy i tak zamknie (ulotkę wyrzuci) i jeszcze się zdenerwuje, że firma spamuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklama w internecie to jedno, ale nie zapomnijmy też o klasycznych bannerach i szyldach. Czasem do siedziby firmy czy sklepu ciężko jest bowiem trafić. Zwłaszcza gdy są w kamienicach lub oficynach. Zerknijcie sobie na tego producenta szyldów i zobaczcie jaką ciekawą standardową reklamę możecie mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 a myślałeś o tym aby spróbować sił na targach branżowych? Wydaje mi się, że to dobry pomysł - klienci mogą wypróbowac Twoje produkty i usługi. Ponadto może uda się nawiązać kontakty biznesowe, które póżniej zaowocują zleceniami. Jeśli zdecydujesz się na targi to pamiętaj, że warto dobrze przygotować stoisko targowe. Zosawiam Ci namiary na firmę Berkano http://www.berkano.pl/ . Oni projektują i wykonują takie stoiska. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wszystkich ulotek, wizytówek, czy nawet dobrego logo, które może działać jak reklama (dobre, ciekawe logo zapada w pamięć) to sprawdzą się, jeśli będą dobrze zaprojektowane ;) W Polsce zauważyłem tendencje do upychania miliona informacji na jednej małej ulotce, co daje tylko odwrotny efekt - osobiście mnie od razu odrzuca. Ważnym elementem jest również strona internetowa - tutaj jeśli chodzi również o moje przekonanie, to gdy słyszę o firmie, która nie ma strony internetowej, ale przy tym nie jest malutkim lokalnym biznesem, to nie budzi ona mojego zaufania. Myślę, że mimo wszystko dobrze mieć nawet prostą stronę, która będzie działać jak internetowa wizytówka, niż nie mieć jej wcale :) Co do firmy, która zna się zarówno na projektowaniu takich rzeczy jak ulotki i wizytówki, ale także robi świetne strony internetowe, to polecam https://studio-aj.pl/

 

Skuteczne może się również oklejenie samochodu firmowego, czy rozwieszenie banerów i plakatów informacyjnych. Jednak najskuteczniejszą reklamą, będą Twoi Klienci - zadowolony klient zawsze Cię poleci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym promowała się w sieci i lokalnie rozdając na przykład przydatne gadżety. Z tego co się orientuję to firma Tablitek robi fajne grawerowanie laserowe http://tablitek.pl/ na różnych materiałach. Mogą na przykład za każdym gadżecie wykonać logo firmy. Jak dajemy komuś coś za darmo, to bierze chętnie, a przy okazji będzie nas promował :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×