Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Skocz do zawartości

Pytanie

Witam,

Chciałbym ostrzec wszystkich przed braniem abonamentu w Plusie. Plus GSM którego właścicielem jest Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ceni sobie tylko zysk z klienta traktując go tak przedmiotowo jak się tylko da. Dopóki płacisz abonament jest ok ale spróbuj od nich odejść. Opowiem to na przykładzie historii która przydarzyła się znajomemu.

 

W pewnym niedużym mieście znajomy chciał rozwiązać umowę ponieważ właściciel telefonu po prostu zmarł i wiadomo że telefon nie jest mu już potrzebny choć widać nie do końca to przekonuje obsługę z Plusa.

 

W BOKu Plusa Polkomtel nie wystarczył akt zgonu, panie zażyczyły sobie dowód osobisty który przy wydawaniu aktu zgonu w Urzędzie Cywilnym jest zazwyczaj niszczony.

 

Panie w BOKU chyba nie odnotowały faktu zgłoszenia śmierci abonenta choć mogły przecież zrobić ksero aktu zgonu i powiązać go z telefonem zmarłego, powiedziały że trzeba przynieść dowód osobisty co było wtedy niemożliwe.

 

Po 3 miesiącach od zgłoszenia (znajomy myślał że jednak sprawę załatwili, wszak nikt już o dowód się nie upominał) przyszło wezwanie z Plusa do zapłaty za 3 miesiące abonamentu od zmarłego człowieka(sic!)

 

Znajomy natychmiast udał się do tego BOKu i zaczął sprawę z powrotem wyjaśniać. Niestety nic już sie nie dało zrobić - panie powiedziały że trzeba to zapłacić bez tego nic nie zrobią. Znajomy zapłacił w kasie zaległość i podał z kartki pesel którego rzekomo brakowało wcześniej aby rozwiązać umowę zmarłego (notabene przecież mają ten pesel w bazie danych oraz rodzina zmarłego a tym bardziej żaden nieboszczyk peselem się już nie posługuje - wszędzie jest obligatoryjny akt zgonu)

 

No ale Frycowe zapłacone pomyślał znajomy, panie nawet nie przeprosiły za zamieszanie - trudno Plus tak jak bank jest nastawiony na zysk a klienta w pysk.

 

Po miesiącu przyszedł polecony że jednak coś im jeszcze w obliczeniach nie sztymuje i trzeba dopłacić parę złotych. Wtedy znajomy nie wytrzymał i poprosił o opisanie sprawy.

 

Taka to właśnie jest prawdziwa twarz, pokazana także przy kodowaniu MŚ w siatkówce, pana Zygmunta Solorza-Żaka. Przypominam że decyzje o odkodowaniu wtedy finału podjął dopiero po rozmowie z ówczesnym prezydentem. Tak jak potraktował wtedy Polaków kodując mistrzostwa z drużyną narodową tak dalej traktuje poprzez wyciskanie z Polaków kasy widać nawet po ich śmierci poprzez inne swoje firmy np. "wielkiego" Plusa firmy Polkomtel. Plus GSM - Odradzam razem ze znajomym i ja stamtąd swego czasu też szybko odszedłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Michał

Masakra. Żenada. Dramat. Chciałem przenieść trzy numery z innej sieci. przed upływem 14 dni zrezygnowałem, czyli w okresie gdy mogę rozwiązać umowę zawartą na odległość. Do dnia dzisiejszego przysyłają mi faktury za podobno zaległe opłaty. Za każdym razem gdy tam dzwonię przepraszają i obiecują, że już naprawili błąd. I co znajduję w skrzynce za trzy tygodnie? Kolejne wezwanie do zapłaty. Nigdy więcej kontaktu, nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Roza

Nie polecam!! Omijać jak najdalej!! 100 gb internetu zużyte w 2 tyg gdzie wcześniej 32 GB starczaly nam do końca miesiąca to jest śmieszne. Ktoś nam się podpiął no jasne 🤣 Nie polecam!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Plus dno

Odradzam z zasięgiem wcale nie jest kolorowo w firmie 2 numery kompletnie nie można było prowadzić rozmów obsługa nic nie robi mówią ze Ok 5 reklamacji 7 telefonów przeniosłem do innej sieci 8 numerów zostało napewno nie będę przedłużał po prostu są denerwujący 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Plus to dno!

Witam
Absolutnie odradzam komukolwiek współprace z siecią Plus! Moje zarzuty są uzasadnione ponieważ Plus sprzedał lub udostępnił moje dane osobowe osobą trzecim dlatego od rana do wieczora wydzwaniają do mnie telemarketerzy i oczywiście Plus nie ma sobie nic do zarzucenia. Ponadto bez powodu wyłączono mi pakiet Gigabank i Social Media dlatego przepadło mi kilkadziesiąt gigabajtów. Z jakiegoś powodu kiedy włączyłam rzekomo darmowy Internet z mojego konta zniknęło 200 zł, a w punkcie nikt nie potrafił podać mi przyczyny tego stanu rzeczy. Reklamacja jest możliwa tylko po podaniu im mojego adresu domowego, a to kpina bo udostępnili już moje dane osobowe wraz z numerem telefonu innym firmą więc nie mam do nich za grosz zaufania żeby podać im mój prywatny adres. Infolinia to dramat wieczne czekanie i brak logicznych odpowiedzi na moje pytania. Teraz nie mam możliwości korzystania z telefonu bo doładowanie nie ma sensu gdyż nie aktywuje mi się ponownie Gigabank oraz Social Media (zostały wyłączone bez wcześniejszej informacji) natomiast na infolinie nie mogę zadzwonić ponieważ za kilku minutowe połączenie zapłaciłam już 5 zł i nic nie załatwiłam bo konsultantka się rozłączyła. Masakra i koszmar więc nie polecam, ja oraz moja rodzina i firma rezygnujemy z usług tych oszustów i naciągaczy. Żenada!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gość Tomek
Obsługa klienta jest na koszmarnie niskim poziomie (dwóch mężczyzn konsultantów byli rzeczowi/kompetentni) kobiety odbierające telefony są aroganckie i odpychające nawet samym tonem wypowiedzi. Nie można uzyskać informacji na najprostsze pytania. Przykład: zablokowane połączenia wychodzące z powodu naliczenia dodatkowych opłat za połączenia krajowe. Więc pytam konsultantki dlaczego naliczacie mi dodatkowe opłaty za połączenia krajowe skoro mam je bezpłatne w abonamencie? odpowiedź brzmi niewiem... oczywiście próba dociekania kończy się fiaskiem i informację, że rozmawiamy już kilkanaście minut i baba nie ma dla mnie czasu. Co skutkuje rozłączniem połączenia. Efekt: zablokowane połączenia i dodatkowa opłata w wysokości prawie trzymiesięcznego abonamentu i nawet nie wiadomo za co. Nie jest to jedyne kontakt z obsługa klienta i nie licząc dwóch wspomnianych przypadków za każdym razem jest tak samo żenująco. Przeniosłem numery z nadzieją na dobre połączenia. Efekt jest taki że klienci co chwilę informują o braku możliwości dodzwonienia się na firmowy numer. Koszmar i żenada SZCZERZE NIE POLECAM PLUS GSM NAJGORSZA SIEC W POLSCE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wyszukiwanie informacji o numerach telefonów przychodzących w dzisiejszych czasach jest naprawdę proste. Wiele portali internetowych prowadzi statystyki uzupełniane przez użytkowników na podstawie ich własnych doświadczeń.

 

_________________________________
Niechciane telefony? Sprawdź, jak się przed nimi chronić!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przy wyborze abonamentu telefonicznego warto dobrze się zastanowić i przeprowadzić dokładne porównanie ofert różnych firm. Oprócz podstawowych usług telekomunikacyjnych, wiele firm oferuje także dodatki, takie jak bezpłatne rozmowy wewnątrz sieci, dostęp do internetu mobilnego, czy też pakiety z darmowymi SMS-ami. Warto upewnić się, że wybierzecie abonament, który zapewni Wam wszystko, czego potrzebujecie. Godna rozważenia jest na pewno oferta tej firmy telekomunikacyjnej - https://otvarta.pl/abonament .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×